$1 schreef:$2lie pijl nog inorde

$1 schreef:$2 Telkens kan ik rijden tot voorbij de VTEC-zone, zonder gestotter, geschud of iets anders dat laat merken dat er iets scheelt.
$1 schreef:$2een brandend lampje op u dashboard?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2 Telkens kan ik rijden tot voorbij de VTEC-zone, zonder gestotter, geschud of iets anders dat laat merken dat er iets scheelt.

$1 schreef:$2an zyn omdat als u temperatuur te weinig is dat u vtec niet opslaagt
is een veiligheid das zoals je hem net start en direct in vtec probeerd te gaan dat zal nooit gaan maar 1maal een bepaald temperatuur dan zal het wel gaan mss dat het daar aanligt
grtz

$1 schreef:$2$1 schreef:$2an zyn omdat als u temperatuur te weinig is dat u vtec niet opslaagt
is een veiligheid das zoals je hem net start en direct in vtec probeerd te gaan dat zal nooit gaan maar 1maal een bepaald temperatuur dan zal het wel gaan mss dat het daar aanligt
grtz
Bestaat zo'n veiligheid? Het zou wel kunnen dat het aan de koude temperatuur ligt. Het was hier op een bepaald moment -13°!
$1 schreef:$2k heb al 2x last gehad van een VTEC die niet aanschiet. Telkens kan ik rijden tot voorbij de VTEC-zone, zonder gestotter, geschud of iets anders dat laat merken dat er iets scheelt. Ik hoor en voel gewoon de overgang van de VTEC niet. Ik rijd met een ITR van '99 met bijna 200d km's. Heeft altijd op tijd onderhoud gehad, dus weet echt niet wat er scheelt. Iemand enig idee? Of iemand iets dergelijks meegemaakt? Het enige dat ik merk is dat de watertemperatuur (bij dit weer) na 35 km's nog altijd niet boven het eerste streepje linksonder geraakt; Mss hier iets mee te maken?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2an zyn omdat als u temperatuur te weinig is dat u vtec niet opslaagt
grtz
Bestaat zo'n veiligheid? Het zou wel kunnen dat het aan de koude temperatuur ligt. Het was hier op een bepaald moment -13°!
ja kweet ni hoe dat juist inelkaar zit maar dit is een veiligheid voor uwe blok.
als uwe blok koud staat dan kun je niet in vtec gaan das een veiligheid voor uwe motor
en omdat je zei dat u temperatuur niet omhoog gaat kan dit het mss wel zijn.
en als je nu gewoon rijd me u verwarming af enzo of gewoon stilstand laten draaien gaat u peiltje dan naar boven?
grtz

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten