Nu zit er nog zo een standaard luchtfilter in die aan vervanging toe is.
De vraag is , welke filter kan ik er best inleggen nu ?
De 1 zegt een K&N en de ander een spoon.
Ervaringen zijn welkom

$1 schreef:$2 a 5 pk minder met een OEM filterdan moet er toch wel serieus wa schelen
![]()
moestek et op papier zien zouket geloven.

$1 schreef:$2k vraag het maar omdat het 2 andere materialen zijn hé, er word gezegd dat de spoon minder weerstand geeft aan de doorgang van de lucht.
Edit: hmmm lees nu net ook dat de levensduur niet zo goed is van zo'n spoon + je kan die praktisch niet schoonmaken. Daar is de K&N wel beter voor precies.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k vraag het maar omdat het 2 andere materialen zijn hé, er word gezegd dat de spoon minder weerstand geeft aan de doorgang van de lucht.
Edit: hmmm lees nu net ook dat de levensduur niet zo goed is van zo'n spoon + je kan die praktisch niet schoonmaken. Daar is de K&N wel beter voor precies.
het is juist andersom de K&N filter flow is juist beter omdat ..dit de enige leverancier is voor F1 filters ,bewijst op zich al genoeg zou ik zeggen !spoon is trouwens zo een blauw kartonfilterke kelkje bijna als de oem karton filter .
ooit op een stand van K&N geweest dien test met dat ballekke gezien en dat heeft mij overtuigd dat dit werelds beste filters zijn ,heb nog nooit een betere gezien !
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uQvKuqYUk4
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten