maar nu is de grote vraag HOE
aangezien ik dit nog nooit heb gedaan zal ik 9/10 wel de raad krijgen om het te laten doen door een kenner of garage .
maar doe dit liever zelf zodat ik ook weer weet wat en hoe
alvast bedankt

$1 schreef:$2oals de titel het als vernoemt ,moet ik men versnellingsbak gaan vervangen het is een civic coupe 1.5 lsi 16 klepper met lpg
maar nu is de grote vraag HOEzou er iemand mij wat meer info kunnen geven of een handleiding of dergelijke ,hulp is ook steeds welkom
aangezien ik dit nog nooit heb gedaan zal ik 9/10 wel de raad krijgen om het te laten doen door een kenner of garage .
maar doe dit liever zelf zodat ik ook weer weet wat en hoe![]()
alvast bedankt
$1 schreef:$2el ik heb een boleneur en een momentsleutel. een deftige kriek is ook geen probleem en ik kan eventueel aan een motor lift geraken. het grote probleem is dat ik geen een garage ken of al geweest ben buiten midas voor gewoon onderhoud en keuringsklaar maken (aan de mod ik weet niet of dit mag dus verwijder maar indien nodig ) en persoonlijk ken ik niemand die er iets van kent dus daar zit ik dan ook een beetje blok koelwater enz daar moet ik voor naar de winkel rennen en da is in orde
$1 schreef:$2oorziet u ten eerste al van een hoge krik en kriksteunen.
Luchtfilter verwijderen + alle fiche's afkoppelen.
Dan olie aflaten van versnellingsbak en cardans uithalen. Koppelingspompje verwijderen (2 bouten)
Motor ondersteunen , schakelstangen verwijderen.
versnellingsbaksteun(en) verwijderen en bouten loszetten.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2oorziet u ten eerste al van een hoge krik en kriksteunen.
Luchtfilter verwijderen + alle fiche's afkoppelen.
Dan olie aflaten van versnellingsbak en cardans uithalen. Koppelingspompje verwijderen (2 bouten)
Motor ondersteunen , schakelstangen verwijderen.
versnellingsbaksteun(en) verwijderen en bouten loszetten.
vergeet de starter niet en da ambetant plaatje tusse motor en boite met die 2 bouten van 10 om het stog uit u koppeling te houde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast