$1 schreef:$2plossing: achteruit rijden
Da's grellig ze, achteruit in vtec gaan

$1 schreef:$2plossing: achteruit rijden
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2 Telkens kan ik rijden tot voorbij de VTEC-zone, zonder gestotter, geschud of iets anders dat laat merken dat er iets scheelt.
Volgens mij is t omda ik blond ben dat ik deze quote niet snap
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2 Telkens kan ik rijden tot voorbij de VTEC-zone, zonder gestotter, geschud of iets anders dat laat merken dat er iets scheelt.
Volgens mij is t omda ik blond ben dat ik deze quote niet snap
Diene was niet op u bedoeld ook nie![]()
Ik heb dit nu voor met men daily R5'ke ... stilstaand of in file war mem op en kank zonder choke rije .. nekeer dak autostrade doe en den afrit afkom zonder choke valt em stil ak menne gas durf losse
Nu steekt er zoals Wie_geeft_erom zegt bij mij ook een stuk karton voor en tis vele beter

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2an zyn omdat als u temperatuur te weinig is dat u vtec niet opslaagt
is een veiligheid das zoals je hem net start en direct in vtec probeerd te gaan dat zal nooit gaan maar 1maal een bepaald temperatuur dan zal het wel gaan mss dat het daar aanligt
grtz
Bestaat zo'n veiligheid? Het zou wel kunnen dat het aan de koude temperatuur ligt. Het was hier op een bepaald moment -13°!
ja kweet ni hoe dat juist inelkaar zit maar dit is een veiligheid voor uwe blok.
als uwe blok koud staat dan kun je niet in vtec gaan das een veiligheid voor uwe motor
en omdat je zei dat u temperatuur niet omhoog gaat kan dit het mss wel zijn.
en als je nu gewoon rijd me u verwarming af enzo of gewoon stilstand laten draaien gaat u peiltje dan naar boven?
grtz
Ja, als ik hem in neutraal laat draaien zonder iets te doen komt hij mooi op temperatuur. Van zodra dat ik begin te rijden zakt hij direct in temperatuur.
$1 schreef:$2r zit nen olidruk schakelaar op u vtec
als die teveel druk krijgt ( koude dikke olie ) kunde nie in vtec gaan ,)

$1 schreef:$2$1 schreef:$2r zit nen olidruk schakelaar op u vtec
als die teveel druk krijgt ( koude dikke olie ) kunde nie in vtec gaan ,)
THANX!!! Ik heb bij 1 post al meer bijgeleerd dan op al mijn vorige tesamen. Dus als ik het eigenlijk goed begrijp ligt het gewoon aan de té koude temperaturen dat ik niet in VTEC kan gaan. De koude zorgt voor té koude en té dikke olie. Dju toch, ben ik blij dat het niks ernstig is. Ik dacht echt da mijn blokske kaputt was.
$1 schreef:$2up, ik heb nog niet bij deze extreme kou gerede met mijne deze week. maar vorige week met snachts -2 zoiets bleef mijn olietemp ook op 70 graden
ipv 80 -85 normaal op autostrade (is een vaste rit die ik doe)
dus kan best dat de blok ni warm genoeg wordt
$1 schreef:$2zal mss eerder te maken hebben da die blokken ne warmtewisselaar hebben en daardoor uw koelwater nie warm genoeg geraakt met zo koude temperaturen.En uwe olie ook nie dus want die wordt afgekoeld door het water.
Mijne 1.4 haalt altijd 80-85° olietemp met da koud weer .
$1 schreef:$2$1 schreef:$2zal mss eerder te maken hebben da die blokken ne warmtewisselaar hebben en daardoor uw koelwater nie warm genoeg geraakt met zo koude temperaturen.En uwe olie ook nie dus want die wordt afgekoeld door het water.
de mijne heeft daar geen last van op temperatuur te komen met dees weer
zelfs vorige week bij min8 hier geen probleem
olie altijd rond de 90-95 graden en snelweg rond de 100

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2zal mss eerder te maken hebben da die blokken ne warmtewisselaar hebben en daardoor uw koelwater nie warm genoeg geraakt met zo koude temperaturen.En uwe olie ook nie dus want die wordt afgekoeld door het water.
de mijne heeft daar geen last van op temperatuur te komen met dees weer
zelfs vorige week bij min8 hier geen probleem
olie altijd rond de 90-95 graden en snelweg rond de 100
Hoe komt da? of is dit zoiets da ge auto per auto moet bekijken?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast