Namelijk 70mm gasklep

En vandaag ook een brief in de bus dat er bij gls ook nog een pakket klaarligt, het word een goede week

$1 schreef:$2andaag een pakketje weesten ophalen bij de post waar al iets inzat voor als hij gemapt word![]()
Namelijk 70mm gasklep
[ Afbeelding ]
En vandaag ook een brief in de bus dat er bij gls ook nog een pakket klaarligt, het word een goede weekzeker aangezien vrijdag mijn velgen ook binnen gaan voor te spuiten, dan kan ik beginnen kijken voor de keuring
$1 schreef:$2$1 schreef:$2andaag een pakketje weesten ophalen bij de post waar al iets inzat voor als hij gemapt word![]()
Namelijk 70mm gasklep
[ Afbeelding ]
En vandaag ook een brief in de bus dat er bij gls ook nog een pakket klaarligt, het word een goede weekzeker aangezien vrijdag mijn velgen ook binnen gaan voor te spuiten, dan kan ik beginnen kijken voor de keuring
Héhé, ferm gasklep hedde daar! Das toch feitelijk niet te geloven hé voor dat geld!

$1 schreef:$2a ge ga vooral nog lachen met de sensoren van de oude klep over te bouwen

$1 schreef:$2$1 schreef:$2a ge ga vooral nog lachen met de sensoren van de oude klep over te bouwen
Das toch easy ? Alleen tps moet ge ff met den dremel een slipje in de kop van de vijs maken zodanig dat ge er nen platte schroevendraaier in kunt zetten.
$1 schreef:$2een de TPS moet gecalibreerd worden op de nieuwe gasklep volgens Surinx. Is niet de bedoeling dat een bestaande overgezet wordt zei hij.
Daarom dat er ook geen gewoon vijzen op staan of wat had je anders gedacht
Plus al die andere vijzen zijn rot, kan ik ze allemaal overslijpen, daar begin ik niet aan, tenzij ik zelf een dremel had.
$1 schreef:$2a als ge elektronicus en monteur zijt is alles makkelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten