ben benieuwd wat er komen zal.

maar uiteindelijk ben ik er wel uitgeraakt. 

vooral die carbon tellerplaat vind ik zeer gaaf 
$1 schreef:$2ij de neons heb ik m'n twijfels vermits hij nog niet verlaagd is![]()
Voor de rest wel schone upkes![]()
![]()
Enkel die Tenzo R pedaaltjes .. ik heb die ook is gehad, slijten wel redelijk makkelijk af ( de kleur dan ) dus eerst is voete vege voorda ge'r met zandschoentjes inkruiptdan gade er langer genoeg van hebben
$1 schreef:$2
Heb ik ook in mijn EM2 zittendaar ga je echt geen spijt van krijgen ... alhoewel ... ik vind wel dat je dan eigenlijk ook een andere pookhoes moet nemen, want je OEM pookhoes gaat echt een doorn in het oog worden ...
Dat weet ik nog maar al te goed toen ik nog een DC5 pook had in combinatie met de OEM EM2 pookhoes
![]()
Heel toevallig heb ik nog een OEM DC5 hoesje in de aanbieding voor jestuur maar PM bij interesse
$1 schreef:$2eb je al eens nagedacht over het stuur by the way?

. Wanneer we heel het achterste interieur er uit gehaald hadden en de OEM speakers verwijderd hadden kwamen we erachter dat de speakers in hoogte groter waren dan de OEM speakers. De nieuwe speakers konden er niet helemaal in door 2 ijzeren stangen die blijkbaar de kofferklep van een zekere spanning voorzien (dat deze niet dichtvalt of te zwaar weegt als je hem opendoet).

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten