zyNox Honda Prelude 98 Info, Te koop.

Re: zyNox Honda Prelude 98 Leder & Headlights Pag.11 + Hulp

Berichtdoor dom » zo 29 jan 2012, 23:05

dus das 145 euro voor een klein stuk plastic, vindek het persoonlijk ni echt waard.
Koopt u die gaas apart voor 10euro en chop die grill toch gewoon zelf??
dom
HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
Advertenties:

• Re: zyNox Honda Prelude 98 Leder & Headlights Pag.11 + Hulp

Berichtdoor rich1986 » ma 30 jan 2012, 22:00

145 euro voor zo'n grill en je kunt hem nieuw bestellen???? Doen zeg ik want ze worden niet meer gemaakt door honda kan zijn dat hij er mss nog een heeft liggen ofzo. Zelfs in amerika en engeland waar ze veel geleverd zijn zijn er jongens naar op zoek. By the way als je een echte zeldzame grill wilt dan moet je ff opzoek gaan naar diezelfde grill maar dan in gunmetal.
    Want ze zijn als optie geleverd in japan in gunmetal.

Afbeelding

Ook zijn er prelude badges voor de grill met gouden letters. Die zijn pas echt zeldzaam. Tis dat ik de jdm folder heb anders had ik het niet geweten
    rich1986
    Camino user

my honda: prelude 5th gen
    Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » ma 30 jan 2012, 22:16

145€ ? Ben er vrijwel zeker van dat het om 'n doodgewone grill gaat hoor, zeker als ie nieuw is. Maar sluit natuurlijk niks uit.
    Black Dragon
    B18 Poster

my honda: NSX , ATR , civic
    Advertenties:

Berichtdoor zyNox » ma 30 jan 2012, 22:48

de doodgewone grill kost zo'n 90 euro al gezien in bepaalde webshops. Heb natuurlijk nog is een e-mail gestuurd of hij wel zeker is dat het om de type grill gaat dat ik zoek!

e-mail trg gehad; Beste,

Het onderdeel dat ik opgezocht was, is voor een prelude 99 2.0i en 2.2VTI. Het onderdeelnummer dat u mij doorgegeven hebt is van een Prelude 99 VTI-S

Met vriendelijke groeten

Koen Minne

Ik had ook een part nummer gevonden, ik denk dat de grill 99- 2.2VTI niks uitmaakt en zal ook wel honing grill zijn zekers? Blacky kan jij dat eens bevestigen ;)

En er zou een carbon fiber trim kit moeten zijn ook van honda (OEM) voor prelude, window stitches center console en dash rond radio. Kga eens luisteren of dat nog eventueel bestelbaar is, part number ebbek al gevonden.

08Z03-S30-100J
    Once you go HONDA. U dont go back!
    zyNox
    B16 Poster

my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » di 31 jan 2012, 16:45

helaas, geen enkele auto in belgie of nederland is uitgerust geweest met die honinggraad grill. Zelfs de europese Type S is voorzien van 'n gewone grill. 2.0 en 2.2 hebben helaas dezelfde grill.... maar mocht het toch toeval zijn, vraag 'n foto ? dan ben je altijd zeker !

dat gedeelte in carbon zoals jij noemt was wel te krijgen in europese wagens, dus die zou je eventueel wel nog kunnen verkrijgen via de honda dealer.

Nog iets wat héél mooi is, maar helaas héél erg zeldzaam (op ebay (als het al te vinden is) +- 250€) Maar is 'n optie geweest en heb al mensen geweten welke dit bij de honda dealer voor 'n spotprijs hebben kunnen kopen omdat ze dachten er niet vanaf te geraken meer.

Afbeelding
    Black Dragon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor rich1986 » di 31 jan 2012, 20:52

haha grappig dat je mijn foto gebruikt. Carbonnen stukken zijn nog wel te krijgen maar niet via de dealer. Discontinued. Wel via ebay daar worden ze nog weleens aangeboden. Let op probeer ook de middenconsole erbij te krijgen. Ik heb nml alleen rond mn radio en window switches (overgekocht van iemand uit nl ) maar los een middenconsole erbij krijgen kun je haast vergeten.
    Afbeelding
    Afbeelding
    rich1986
    Camino user

my honda: prelude 5th gen
    Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » di 31 jan 2012, 22:55

zijn niet zoveel mensen wat het hebben é richard ;-) en iedereen mag toch weten dat jij ze wel hebt ;-)
    Black Dragon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor zyNox » do 02 feb 2012, 14:02

Hehe, ja oké, heel die shit is dus idd niet meer verkrijgbaar is, kzal het met carbon folie moeten doen dan. Das echt wel spijtig :'(
    zyNox
    B16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » do 02 feb 2012, 16:52

op ebay vind je ze wel eens aangeboden, heb mijne in der tijd gewoon in nederland gekocht. Zijn heus wel te vinden, alleen moet je er 'n beetje achter zoeken.
    Black Dragon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor zyNox » do 02 feb 2012, 18:12

$1 schreef:$2p ebay vind je ze wel eens aangeboden, heb mijne in der tijd gewoon in nederland gekocht. Zijn heus wel te vinden, alleen moet je er 'n beetje achter zoeken.

Kem totaal geen ervaring met ebay, zou is moeten checken hoe dat werkt allemaal. Ja wie zoekt die vind, heb zo'n 6maand gezocht voor lederen interieur en ineens op nen dag stonden er te koop en den dag zelf nog omgeweest voor een schappelijk prijske
    zyNox
    B16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » do 02 feb 2012, 21:12

had er ook geen ervaring mee. Maar valt echt reuze mee, gewoon gratis paypal accountje aanmaken, dan kan je geld van je bankrekening overmaken naar dat account (op die manier heb je geen creditcard nodig) gewoon de stappen volgen wat je gewoon moet bevestigen, en tot nu toe heb ik alles op ééntje na uit amerika op 5 werkdagen thuis gehad. Dus eigenlijk enkel goede ervaringen tot nu, en heb toch al +- 30 keer iets uit amerika besteld via ebay.
    Black Dragon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor zyNox » do 02 feb 2012, 21:44

$1 schreef:$2ad er ook geen ervaring mee. Maar valt echt reuze mee, gewoon gratis paypal accountje aanmaken, dan kan je geld van je bankrekening overmaken naar dat account (op die manier heb je geen creditcard nodig) gewoon de stappen volgen wat je gewoon moet bevestigen, en tot nu toe heb ik alles op ééntje na uit amerika op 5 werkdagen thuis gehad. Dus eigenlijk enkel goede ervaringen tot nu, en heb toch al +- 30 keer iets uit amerika besteld via ebay.

Nja, vandaag 3uur zitten speuren op facebook. Kvind niks voor de prelude toch niet wat ik zoek. Echt wel jammer als je kijkt trekt de europese prelude eigenlijk op niks hé
    zyNox
    B16 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Black Dragon » do 02 feb 2012, 22:01

facebook is not the place to be voor 'n prelude. Begin eens met je aan te melden op PTH (prelude team holland) daar zie je veel meer over de mogelijkheden wat ooit op 'n prelude zijn uitgebracht. Ook zéér mooie projecten van sommige mensen ! wat zoek je allemaal precies voor je prelude ? dan kijk ik eens of ik er toevallig geen te koop weet.
    Black Dragon
    B18 Poster

Advertenties:

Berichtdoor zyNox » do 02 feb 2012, 22:27

$1 schreef:$2acebook is not the place to be voor 'n prelude. Begin eens met je aan te melden op PTH (prelude team holland) daar zie je veel meer over de mogelijkheden wat ooit op 'n prelude zijn uitgebracht. Ook zéér mooie projecten van sommige mensen ! wat zoek je allemaal precies voor je prelude ? dan kijk ik eens of ik er toevallig geen te koop weet.

Ik bedoelde ebay natuurlijk ma zat net op facebook bezig, serieus met men gedachten bij facebook toen :P

Hmm die front grill zoek is met die honinggraad liefst in goede staat kleur doet er nie toe!, en die carbon trim kit. Die grill boeit mij het meeste
    zyNox
    B16 Poster

Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar HCB leden