dus das 145 euro voor een klein stuk plastic, vindek het persoonlijk ni echt waard.
Koopt u die gaas apart voor 10euro en chop die grill toch gewoon zelf??

$1 schreef:$2p ebay vind je ze wel eens aangeboden, heb mijne in der tijd gewoon in nederland gekocht. Zijn heus wel te vinden, alleen moet je er 'n beetje achter zoeken.
$1 schreef:$2ad er ook geen ervaring mee. Maar valt echt reuze mee, gewoon gratis paypal accountje aanmaken, dan kan je geld van je bankrekening overmaken naar dat account (op die manier heb je geen creditcard nodig) gewoon de stappen volgen wat je gewoon moet bevestigen, en tot nu toe heb ik alles op ééntje na uit amerika op 5 werkdagen thuis gehad. Dus eigenlijk enkel goede ervaringen tot nu, en heb toch al +- 30 keer iets uit amerika besteld via ebay.
$1 schreef:$2acebook is not the place to be voor 'n prelude. Begin eens met je aan te melden op PTH (prelude team holland) daar zie je veel meer over de mogelijkheden wat ooit op 'n prelude zijn uitgebracht. Ook zéér mooie projecten van sommige mensen ! wat zoek je allemaal precies voor je prelude ? dan kijk ik eens of ik er toevallig geen te koop weet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten