Zo, even een update.
Mijn koppeling deed al een tijdje moeilijk dus het werd tijd om ze te vervangen.
Toen de koppeling nog gemonteerd zat, zag ik niet meteen het probleem, hij was nog bijlange niet versleten, maar aan de achterzijde werd al gauw duidelijk wat het probleem was:
Resultaat voor de moeren van het vliegwiel
:
Nieuwe exedy stage 1 koppelingsset:
Ik had ook een andere versnellingsbak gekocht, met LSD:
ZONDER LSD (oude bak):
MET LSD (nieuwe bak):
Nu had ik na mijn b16-swap aardig wat lawaai door de trillingen in de motorsteunen, deze terug vervangen door OEM ging normaal gezien (enkel deze aan de versnellingsbakzijde niet) maar toch bleek er geen schroefdraad te zijn in het stuurhuis (terwijl bij een ander stuurhuis dat ik hier had liggen van een mk1 crx dit wel aanwezig was) dus kleine ingreep aan de OEM-motorsteun:
Verder zag ik dit:
Dus dit ook maar weer vervangen.
Verder had ik nog een armsteuntje dat ik eventjes geleden al gepost heb, deze had de OEM blauwe kleur. Aangezien mijn interieur alcantara is, heb ik deze door een vriend van mij laten overtrekken:
De armsteun moet ik een van deze nog installeren.