het is zeer mooi maar ik zou die kleine type R op de zijkant onderaan er dan afhalen.
grtz nicky

$1 schreef:$2et is zeer mooi maar ik zou die kleine type R op de zijkant onderaan er dan afhalen.
grtz nicky

$1 schreef:$2andaag gespot am Ring, stond een paar auto's achter u aan het rondpunt aan te schuiven voor een ritje
en toen ging de Ring weer toe

$1 schreef:$2e Ring is idd een zeer gevaarlijk circuit, maar het blijft toch wel het prachtigste circuit dat er is, de jumps enzo zijn![]()
Kom er nu al een paar jaar en wat er gisteren van volk was heb ik nog niet dikwijls meegemaakt, zoveel baansluitingen ook
De Ring was redelijk vettig, omdat er al gigantisch veel oliesporen waren in de voormiddag, heb al een paar keer in de regen gereden op de Ring en dat is precies of je rijdt op een ijspiste dan.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2e Ring is idd een zeer gevaarlijk circuit, maar het blijft toch wel het prachtigste circuit dat er is, de jumps enzo zijn![]()
Kom er nu al een paar jaar en wat er gisteren van volk was heb ik nog niet dikwijls meegemaakt, zoveel baansluitingen ook
De Ring was redelijk vettig, omdat er al gigantisch veel oliesporen waren in de voormiddag, heb al een paar keer in de regen gereden op de Ring en dat is precies of je rijdt op een ijspiste dan.
Is het op de "gewone, droge" dagen ook zo vettig?
Op Zolder had ik dat niet (droog weer).
Hoe snel rijd jij op de het laatste rechte stuk?
Ik heb er "maar" 180 km/u gereden en beginnen afremmen,
omdat het het einde is.
1ste x ciruit gereden, enz
200km/u was zeker mogelijk

$1 schreef:$2as toch geen reden man.
mijn gezin wordt nu ook groter eind mei, maar men R gaat niet weg. plaats genoeg er in. alles zit er in om kinderzitjes te zetten vanachter dus zullen we dat ook gebruiken

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 30 gasten