had voor de winter al n beetje beginnen proper maken...
De vorm van de motorkap tegenover de zijvleugels en koplampen was enorm slecht dus zo goed mogelijk proberen oplossen en intussen de voorkant onder de ruitenwissers eens proper gemaakt
1ntje samen met de s2k die ik toen had staan
En ondertussen aan de winterwerken begonnen :p
bedoeling is om de distributiriem, waterpomp, verschillende dichtingen, LMA's, vliegwiel, koppelingsset (plaat,drukgroep,lagers) ter vervangen.
De stukken beginnen verzamelen (onvoorstelbaar welke prijsverschillen er zitten tussen de verschillende verkooppunten
)
en begonnen mee de versnellingsbak te demonteren, koppelingsplaten zat er nog redelijk wat voering op, maar tussenplaat had blauwe oneffen vlekken
versnellingsbak beginnen opkuisen
beide koppelingsplaten + tussenschijf, drukgroep en vliegwiel bij iemand in nederland binnen gedaan om te herbekleden en te vlakken enz. daarna nog het roulement van het vliegwiel vervangen
Aangezien ik nog op enkele stukken aan het wachten was het subframe en achterophanging beginnen demonteren om proper te maken (oxidatie wegwerken of zandstralen en daarna lakken omdat het aluminium na een tijdje anders terug begint te oxideren).
Ondertussen de distributieriem, spanner, LMA's, waterpomp, beginnen demonteren en vervangen
nieuw type LMA (de veer) vs oud type
nieuwe vs oude waterpomp