Ha Ha .. Tim
ik geef toe dat er mensen zijn die meer weten ,maar die ken ik dan ook zelf beter dan jij..niet jij in mijn plaats ! ik ken ook pistoolschilders die beter zijn dan u, dus wat is uw punt ? en trouwens ervaring met turbo heb ik helaas wel dat is iets toen dat gij nog in de wieg lag te slapen jongen toen kende jij mij dus nog lang niet !
als iedereen zo wat uit zen mauw slaagd om de mede merk rijders te verrijken zijn jullie goed bezig jullie eigen ruiten in te slagen,ik geef mijn ervaring niet zomaar prijs.. voor en tegenstaanders voor ,kan best boeit mij niet .
wat u doet is iemand verdedigen die mensen aanpraat van iets te doen terwijl ik al van tervoren weet dat het gaat falen ,is daar iets mis mee als ik die kennis heb ik dacht het niet .
als jij die vraag steld aan Reandly van sneaky lacht die jou gewoon uit ,dat is iemand met net iets meer turbo ervaring in optie mapping dus afstelling .een motor blijft een motor om te bouwen dat is een heel ander verhaal ! ik heb kennis en technisch onderlegt zijn genoeg in mijn marge, zelfs ik leer nog bij. maar er zijn toch maar weinig mensen die iets aan mij kunnen bijbrengen, kwestie van hoe een motor in elkaar hoort te zitten .
16 jaar ervaring zit er hier in mijne kop ,en voordien reed ik al 2 jaar auto ,technische scholing "autotechnicus" gevolgt en alles wat je kan in denken..
15 jaar binnen de belgische honda wereld hcb als lid en geen lid ,ten tijde van pink Danny's roosje en de gele crx van Rudy ,de blauwe rex van Alain van broeck AVB enz.. mensen uit die tijden weten wie ik ben ,zelf de opkomst van Fredje Nos met en zonder turbo zegt genoeg denk ik ..stages gelopen binnen het belgische autosport gebeuren ..mensen met zaken zelfstandigen ,kennis van op gedaan en zij ook van mij zoiets gaat wederzijds tot een bepaald niveau en dan gaat ieder voor zich in deze tak van dicipline mechanica.