Op meerdere zaken zal je moeten letten maar deze zijn meestal niet zichtbaar tijdens de aankoop.
- Achterste wielkassen roesten, eens je kleine blaasjes ziet verschijnen is het meestal telaat. Integra's roesten van binnen naar buiten.
- Onder de zijlijsten kan er ook wat roest voorkomen
- B18 ( motor) kan aardig wat olie verbruik hebben, dit heeft niets te maken met de aantal km's. Hoe kan je dit testen of meestal zien? Wanneer de wagen warm gereden is goed door de toeren gaan, indien er veel blauwe rook uit de uitlaat komt is het meestal mis.
- Meeste integra's hebben al schade, ongevallen gehad. informeer je goed hier op het forum voordat je er één aankoopt.
- Uitlaat durft te roesten ( zoals meeste wagens), indien je deze veranderd zijn ze niet goedkoop.
- Motorsteunen, kan je zien door beweging op het blok
- Achterste trailing arm rubbers
- Voorste raamrubber gaat na een tijd stuk, is een duur onderdeel
- Recaro zetels (wangen)
- Nakijken of het een origineel blok is
- ,...
Laat je niet afschrikken bij de aantal km's
, maar hoe minder hoe leuker. Succes, momenteel staat er dacht ik niets deftig tekoop.