Startproblemen proberen op te lossen, ontdekken da de nokkenas gebroken is
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!
Nog wat kosten gedaan aan de EK4: nieuwe koppeling, nieuwe riem (200.000 km), kleppen geregeld, nieuwe waterpomp. Nog te doen: middenpijp en voorbanden vernieuwen.
PWJDM boutjes gestoken en OEM eg airbox vanbinnen glad gefreesd. Morgen wat flexibele buis halen om cold air feed te maken naar de airbox en dan kan die kelk er terug uit. Respons met airbox is veel beter, zeker als die koude lucht beter doorloopt
Nieuwe koffer vandaag geschuurd en gaatjes van Honda logo dichtgelast. Was aan't denken om em helemaal te cleanen nu dak toch bezig ben, ma twijfel nog over de ruitenwisser. Eventueel gewoon zo'n kapke van PWJDM opzetten om hem voor de keuring nog terug te kunnen monteren ofwel volledig dicht. Of laten staan Ben er nog ni uit