omdat het nu eenmaal moet, zal ik het maar ff doen.
witte ITR DC2 '98
waar moeten we beginnen...
Innovation 95A circuit-motorsteunen
Volle ophangingsrubbers voor
Weapon-R intake buis met velocity-stack en K&N big filter (thx hondanickx, you'll know who I am )
oil catch tank
dikkere aardingskabels
RMF narrow header
Invidia 2.5'' catback zonder kat
koppeling stage 2 carbon sports clutch
4.7kg vliegwiel
ultra-racing 4-punts veerpootbrug achter
ultra-racing 2 punts veerpootbrug voor
Eg-chassis verstevigingsstang voor (omdat originele niet meer ging met ultra-racing)
brace vooronder megan racing
verstevigingsdriehoeken ultra racing
brake-stopper
racing fuel filter met benzinedruk-meter
airco verwijderd
airbags verwijderd
antenne + motor verwijderd
achterste ruitenwisser + motor verwijderd
15'' black rota wheels
205 toyo R888 rubber
Tein veren (-2cm)
HID arctic white lights
extremer voorlipke van Kaminari
28cm sportstuurke
zwarte zonneband
spoon style black side-mirrors
achterste ruitensproeier verwijderd
Ice; kenwood radio met phoenix gold versterker (waarvoor idiote installateur door de bodemplaat geboord heeft ) + hertz compo-set met tweeters in deuren ingebouwd, achterste boxen behouden
voor de rest helemaal leeggegooid achter, met enkel 2 rode 4-puntsgordels die kruiselings de achterkant sieren
voorlopig op het programma;
- nu volop bezig met afdraaien bovenblok voor hogere compressie + kleine revisie + SPOON koppakking
hondata S300 ligt al klaar met mapping op een begrenzing van 9500rpm
- ABS en het gehele leidingwerk tot aan de rempomp deruitsmijten, en 4 stalen leidingen leggen met kraantje, zodat ik mn remdruk zelf
kan regelen
Toekomst: nog veel te doen, heel veel
1 of andere rolkooi staat zowiezo al vast, weet enkel nog ni hoe wie wa
Het wordt uiteindelijk een hardcore DTM-likeachtig hardcore bakske voor op de baan.
Eigenlijk zou ik nog het liefst alles overzetten op een nieuwe kas, waar ik dan eerst alles aan kan behandelen, insteken wat ik wil en zien dat er enkel inzit wat ik erinwil.
foto's zijn er momenteel ni omda er volop aan gewerkt wordt, oa om de fouten te herstellen die de smeerlappen van mullens mij gelapt hebben.
Kan 1 ding zeggen, voor carrosseriewerk ga nooit na Mullens, altij dik teveel betaald en altij miserie gehad