het wordt beter...
ik bestel bijna nooit dingen uit de shop omdat het aanbod daar maar een fractie is van wat hij kan leveren.
derk moest wel even wennen aan mijn stijl, ik vroeg namelijk of hij een item kon leveren + prijs, hij mailde terug en noemde enkel de prijs van het item, zonder verzending, er vanuit gaande dat ik aan het vergelijken was.
kreeg hij een mail terug dat het gestort was

een bestelling later had hij het al door en gaf hij direct de volledige prijsinfo maar zonder al een factuur te maken, en dus zonder een factuurnummer om te gebruiken als vermelding.
ik weer van de rappen en teruggemaild dat het gestort was met de gebruikte en dus zelfbedachte vermelding, wat zijn boekhouder niet op prijs stelt

ondertussen heeft hij het al door en stuurt direct de hele handel maar toen hij mijn mail las over dat stuur had hij iets van "nu heb ik hem", greep dat stuur, propte dit in een doos en schopte die asap richting tnt voor een spoedlevering, om me terug te pakken voor die snelle betalingen ^^
ik heb al met wat shops zaken gedaan en tot nu toe en met kop en schouders, derk =