Brembo Max en Ferodo Ds2500 : Goeie combo ,eigenlijk nooit geen problemen mee gehad en remt super.
Dixcel SD en Dixcel Z-type pads : Mega goei blokken en schijven ,vooral van hoge snelheden 120km/h en meer remmen deze zeer goed.
Enige minpuntje is de remstof en de prijs.
Voor men volgende set ga ik bij Project Mu eens zien ,kwa prijs goedkoper als Dixcel en normaalgezien zijn die zeker zo goed.
Een voordeel voor de trommelgebruikers Dixcel maakt nog altijd sport remschoenen voor de civic.
Deze ga ik allebij testen na men huidige Dixcel schijven.
Een "J-hook" groef of rechte groeven (ongv 6 groeven) geven wel een voordeel circa 20% volgens Dixcel.
Veel hangt af van hoe dat die groeven zijn gevormd.(Recht ,golvend,naar voren gericht,naar achter).
Ap racing gebruikt "J-hook" groeven welke het nieuwste modelleke is blijkbaar ,ook hun circuitmodellen gebruiken die.
Enige waar ik van weg zou blijven zijn geperforeerde schijven.
Ik weet niet welke remblokken je had van stoptech , maar ik zou zeker zien naar remblokken die van 0-800°C goed werken.
De meeste Straat/circuit blokken zijn in dit segment en zijn eigenlijk de max van straat remblokken.Een klasse hoger zit je al bij pure circuit blokken.
Die temperaturen bereik je nooit op straat en op circuit soms ,Maar de initial bite van die remblokken is nog beter .