Godts honda civic fn1

Re: Godts honda civic fn1

Berichtdoor Godts » za 28 apr 2012, 08:01

Madmac schreef:Die velgen zijn héél knap onder die auto en nu zie ik eindelijk eens een Civic van mijn Type met Eibach 25 mm verlaging en het is toch om te kwijlen ! :kwijl:

Goed van die LPi installatie, heb je ook een kleppensmering laten zetten want de Honda motoren hebben dat echt van doen. Hier de foto's van mijn LPi, ge ziet er niks van:

[ Afbeelding ]
Tank volledig onzichtbaar weggewerkt.

[ Afbeelding ]
Vuller achter de benzineklep.

[ Afbeelding ]
Schakelaar in de asbak.

Maar het mooiste is aan de pomp: €26 tanken om 400 km te rijden terwijl ik op benzine 500 km doe met €93 aan benzine.



Ja madmac klepsmering het ik er ook bijgepakt anders gaan de kleppen ni lang leven vrees ik :D
In de koffer heb ik zelf een houten vloer ingemaakt omdat de tank 3 cm boven de originele hoogte van de koffer uitkomt , de plank moet nog wel bekleed worden. ( heb ik nog geen fotos van maar is al afgewerkt )

Hier wa fotos van mijn installatie =
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
=( Cruiserz Car Club )=
Avatar gebruiker
Godts
Camino user
 
Berichten: 21
Geregistreerd: di 01 jun 2010, 18:24
my honda: Honda civic fn1
Advertenties:



  • Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Madmac » za 28 apr 2012, 08:13

    Ik heb mijne laten plaatsen bij Camcar in Diepenbeek en heb 'm zo afgewerkt afgeleverd gekregen. Totaalprijs was €2345 omdat ik de computergestuurde kleppensmering genomen heb en de installatie is van BRC. Dat was de duurste maar beste kwaliteit. 8-)
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Vteclover » za 28 apr 2012, 08:26

    Eens uitgerekend en met 2345 euro aan benzineprijs 1.65 euro en 8l/100 km verbruik zou je 17765 km kunnen rijden :-)
    Vteclover
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1013
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 13:01
    my honda: Civic Ek4
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Madmac » za 28 apr 2012, 08:47

    Maar sinds de installatie erin ligt, vorig jaar juni, heb ik al 17000 km gedaan, hij heeft zich al bijna terugbetaald :mrgreen:
    Niet vergeten dat dit mijn daily kilometervreter is hé ;)
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Sinister » za 28 apr 2012, 10:46

    En wat zegt die gast over TYPE R blokken, heeft em daar ervaring mee, want daar loopt het dus vaak fout bij hoge rpm's, en wa ge absoluut ni wilt is da em minder pk haalt met LPI.
    Plus het geluid is ook helemaal anders dat ik gehoord heb.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor R200TEG » za 28 apr 2012, 11:22

    17000km? dat zou ik nu niet bepaald kilometervreter noemen :D
    Afbeelding
    Feel. Reveal. Waza. Energy. Satisfaction.
    感じろ。示せ。ワザ、力、喜び。
    ホンダインテグラタイプR
    Avatar gebruiker
    R200TEG
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1213
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 10:18
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: Integra DC2///E92
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Godts » za 28 apr 2012, 11:32

    Madmac schreef:Ik heb mijne laten plaatsen bij Camcar in Diepenbeek en heb 'm zo afgewerkt afgeleverd gekregen. Totaalprijs was €2345 omdat ik de computergestuurde kleppensmering genomen heb en de installatie is van BRC. Dat was de duurste maar beste kwaliteit. 8-)


    Ik heb mijne laten plaatsen door De Roover in sint truiden .
    Ik heb ook een computergestuurde klepsmering en het systeem is van landi , totaalprijs was 2100€.
    =( Cruiserz Car Club )=
    Avatar gebruiker
    Godts
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: di 01 jun 2010, 18:24
    my honda: Honda civic fn1
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Godts » za 28 apr 2012, 11:39

    Sinister schreef:En wat zegt die gast over TYPE R blokken, heeft em daar ervaring mee, want daar loopt het dus vaak fout bij hoge rpm's, en wa ge absoluut ni wilt is da em minder pk haalt met LPI.
    Plus het geluid is ook helemaal anders dat ik gehoord heb.


    Over type r blokken weet ik er niks van sinister :denk: , maar hij heeft wel al in dikke bakken lpi ingebouwd zoals in nen bmw m3 / dodge ram srt10 ...... dus hij weet wel waar hij mte bezig is .
    Ik heb totaal geen problemen met mijne , van geluid hoort ge echt niks verschil en van prestaties die verminderen is echt niks te voelen .
    Ge kunt altijd is op zijne site gaan zien en zelf is informeren hier is de link http://www.lpgderoover.be/bedrijf.php?lang=nl

    Gtz .
    =( Cruiserz Car Club )=
    Avatar gebruiker
    Godts
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: di 01 jun 2010, 18:24
    my honda: Honda civic fn1
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Sinister » za 28 apr 2012, 12:18

    Wel ja den eerste da kan bewijzen dat em met LPI evenveel pk haalt op ne type r blok die kan me overtuigen ja, maar hier heb ik er nog niemand gezien dat da kan.
    Dan is het nog echter wel de vraag hoeveel rapper tem slijt natuurlijk, wa ge op voorhand nooit weet.
    Het prijsvoordeel is anders wel enorm idd, dus valt zeker te overwegen indien er geen hardere slijtage is en pks behouden blijven natuurlijk op een type R.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor WhiteSol » za 28 apr 2012, 12:40

    SChoon afgewerkt precies toch .. zulde wel voelen aan de pomp :goed:

    Kben wel van mening, als ge ne type r, m3, srt10 of eender welken andere sportieven auto koopt / kunt kopen ... dan moete et verbruik er ook maar bijnemen :lol:


    dit ter zijde .. schoon updatekes man ! :goed:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Sinister » za 28 apr 2012, 12:51

    Die 2 eersten hebde al wel voor 10000 eur he dus da ga ni op wa ge zegt :) ik zou ni weten vowa ge het er zou moeten bijnemen als er geen nadelen aan zijn, natuurlijk ALS he.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor VRX » za 28 apr 2012, 14:00

    WhiteSol schreef:SChoon afgewerkt precies toch .. zulde wel voelen aan de pomp :goed:

    Kben wel van mening, als ge ne type r, m3, srt10 of eender welken andere sportieven auto koopt / kunt kopen ... dan moete et verbruik er ook maar bijnemen :lol:


    dit ter zijde .. schoon updatekes man ! :goed:


    Words of wisdom!
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Sinister » za 28 apr 2012, 14:19

    Haha das dikke zever eigenlijk, als em evengoed op gas rijdt en nix slijt dan zou ik sowieso overschakelen, gas vervuilt een pakske minder en is een pak goedkoper dus ik zou dan ni meer weten vowa ge het zou laten, naft heeft dan geen enkele meerwaarde meer he. Maar ik betwijfel zelfs of het deftig loopt op ne M3, VTEC of zelfs die SRT van mijn part, op ne 1.4 en 1.8 of none high rpm wagen tot daar toe.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor WhiteSol » za 28 apr 2012, 15:08

    Sinister schreef:Haha das dikke zever eigenlijk, als em evengoed op gas rijdt en nix slijt dan zou ik sowieso overschakelen, gas vervuilt een pakske minder en is een pak goedkoper dus ik zou dan ni meer weten vowa ge het zou laten, naft heeft dan geen enkele meerwaarde meer he. Maar ik betwijfel zelfs of het deftig loopt op ne M3, VTEC of zelfs die SRT van mijn part, op ne 1.4 en 1.8 of none high rpm wagen tot daar toe.


    ik heb het dan ook wel enkel op de sportieve wagens .. de motor is er nie voor ontworpen, da's een feit waar ge ni rond uit kunt. Onze pa is al jaaaaren bezig met lpg, overlaatst was voor dek euring de tank eruit en reed em op naft .. verschil was toch wel merkbaar .. maarja, da zijn dan wel al motoren van +20 jaar. Op nen FN1 .. wa heeft da ? 140 pk .. als ge er dan op de motor 5 of zelfs 10 verliest dan gade da waarschijnlijk nie voelen. Op nen amerikaanse v8-10 met 4 a 500 pk gade et verschil waarschijnlijk ook nie voelen mùaar et verlies zal er naar mijn mening altijd zijn, hetzijn misschien miniem. Qua levensduur van de motor zegt onze pa da't nie echt veel zal schelen, maar naar mate het ouder worden zal het verlies wel zeker merkbaar zijn
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Godts honda civic fn1

    Berichtdoor Madmac » zo 29 apr 2012, 11:56

    Sinister, een LPG installateur vind dat een FN2 niet eens écht hoge toeren draait. DE oude M3 motoren (zes in lijn) deden meer toeren en daar zijn er ontelbare succesvol op LPG gelegd. De truk is dan gewoon om via de LPG computer bvb een inspuiting te doen van 90% LPG en 10% benzine.

    Er is een filmpje van Prins waar ze een FN2 op LPG gelegd hebben en er een coureur mee laten testen:



    LPi heeft al jaren geen PK verlies meer. Ik merk totaal geen enkel verschil tussen gas of benzine. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom zo velen zo hardnekkig tegen LPG zijn. Ge krijgt het beste van twee werelden: goedkoper rijden dan met een diesel maar de respons en het complete rijgevoel van een benzine. Ik ben zeker dat een LPG hater in mijn auto totaal nooit zou doorhebben dat hij op LPG rijd. Want wat ge niet ziet is er ook niet.
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 21 gasten