frizlie schreef:heel schone bak uwe daily heb ik al paar keer zien rijden ma uwe coupe nog ni zoveel ze :p en woon maar 2minute verder (heffen) mja komt wel goed echt schoone bak zal is beter rond kijken denk ik :p
Ja de coupe is dan ook nog maar 2 keer buiten geweest na de keuring :p Nu steekt er momenteel ook geen blok in.
de 14e zal hij wel worden afgesteld door Leo van Drie, daarna zal hij terug wa meer buiten komen
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!
De laatste maand druk bezig geweest aan de coupé, nieuw blok gestoken die geen olie zuipt, het andere blok ga ik bouwen/reviseren. Ook heb ik een leuke "inlaat" gestoken die ik al een tijdje had liggen. En heb dan ook de coupé laten afstellen door Leo Van Drie.
Hij heeft weer heel goed werk geleverd, en ben enorm tevreden met het uiteindelijke resultaat!
Lifestyle-inc.net was ook aanwezig en hebben wat foto's gemaakt en een dynofilmpje.
Hier het resultaat na de afstelling 200BHP/206NM
En de enginebay hoe het er voorlopig uitziet
Ik blijf niet stilzitten, vermits het enorm warm word in de enginebay is er een nieuwe radiator onderweg die iets groter is, maar die ik ga tucken. Daarnaast ben ik aan het overwegen om ook nog een oliekoeler te steken. en ben ik opzoek naar een carbon of poly motorkap die ik zelf zou gaan aanpassen om betere luchtcirculatie te krijgen in de enginebay en heatsoak tegen te gaan.
Daarnaast zijn er dan nog velgen uit japan onderweg. Ze zouden eind deze week of begin volgende week verzonden worden
En dat is het ongeveer denk ik :p
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!
Was de rede voor dn Dyno , die vraag stel ik me al lang af.. Zelf content van of is het eerder het verlijkn van 1ste test op blad naar Grafishe berekenign?
HPC92 schreef:Toch ook fameus onder den indruk van dn uwe ze
Ziet er goed uit, zeker dat nieuwe kleurtje
Was de rede voor dn Dyno , die vraag stel ik me al lang af.. Zelf content van of is het eerder het verlijkn van 1ste test op blad naar Grafishe berekenign?
Thanks,
dyno is om te zien of de auto goed afgesteld is. Hoe vlotter de lijn omhoog gaat, des te beter. (kort uitgelegd) En zo kan je zien hoeveel pk/koppel je hebt.
even terug gekeken in mijn topic, dit is een dynosheet van een paar jaar terug met hetzelfde blok (maar met kleine gasklep opening ivm LPG):
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!
Thanks! gaf me plots een idee, hou ik voor mezelf. Was echter al enkele dagen aan het denken aan het essenciele van afstellen. Heb veel geleerd in de garage maar Danny is een oud man.
Zal me er nog eens in verdiepen. en studeren natuurlijk
kenny_tmt schreef:Zeer knap Bjorn, ik wil een testritje
Ja sgoe man, komde naar ciney zaterdag?
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!
Ciney is dit jaar van vrijdagavond tot zondag avond. Ik ga gewoon zaterdag morgend naar daar. Heb me al ingeschreven om te sprinten vie de website van federun (maakt het makkelijker vo zaterdag) http://www.federun.be/registration/RegNL.php Ik denk dat ik er tussen 10 en 11 wel ga zijn tot een uur of 16
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!
Ondertussen is de nieuwe radiator ook nog toegekomen, meteen eens getestfit, en tziet er goed uit. Ik ga een paar kleine aanpassingen aan het frame moeten doen maar hij past voor 95% Deze zal dus "getucked" worden net achter de voorbumper
My Civic Coupé build I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book!