Thx!
@ Jodyke190:
Je kan idd zomaar rijden met je eigen wagen (Public Driving Experience: 4 x 25 min voor 235€). Zonder licentie. Je moet enkel de DB-keuring passeren (niet echt een controle als je het mij vraagt).
Maar je begint er beter niet aan, als je wagen er niet op voorzien is: deftige remmen + blokken, ophanging, banden,... Je wagen ziet echt af!! Maar het blijft een Honda, dus dat mag geen probleem zijn
Veilige temperaturen:
Olie is "ideaal/warm" rond de 92 graden. Dus alles tss 90-120 is goed heb ik horen zeggen.
Water kookt op 100 graden. Dus liefst 80-95 graden.
Maar deze waarden zijn onhaalbaar zonder oliekoelern en dikke radiateur (toch niet op de warmste dag vh het jaar). Maar al die extra koeling kan dan voor problemen zorgen in de winter... Dan krijgt de wagen zijn vloeistoffen weer niet warm genoeg (tenzij met thermostaten)...
@ Tom:
Ik heb er redelijk was Porschekes afgereden eigenlijk, ook een nieuwe M3,... (maar evenveel op mijn kl*ten gehad uiteraard). Het is niet omda ge "nen dikken bak" hebt, da ge kunt rijden he
Dit zijn idd mijn Team Dynamics, die ik als circuitvelgen gebruik... Daar zijn ze ook voor ontworpen!
Toyo vs Yokohama. Ik heb met mijn Advans AD08' en nooit opt circuit gereden, dus ik weet het niet echt. Ik kan u wel meegeven, dat die R888'en wel zalige grip geven
@ITR639:
Het is idd een hele ervaring. Ik had al op andere Circuits gereden. Maar dit is wel het mooiste/tofste dat ik al gedaan had. Staat ook bekend als al dan niet het "mooiste circuit ter wereld". Er zijn idd grote uitloopstroken...
Maar er was toch een M3 los de muur ingegaan (2 zelfs, en een EG'ke). Het is een blijft een risico, maar o zo plezant he
@DelSolTypeR:
Zeker eens doen man. Echt zalig!!