XortioN - P12 nieuwe auto (niet geschikt voor honda lovers)

Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

Berichtdoor zyNox » do 23 jun 2011, 16:57

Man! Kerel kom naar Wondelgem! 1 enal honda freaks hier, een paar van onze keurders liepen zelf op Asian Madness ;) menne maat bart, kent hem ook tis ier echt toppie om te komen die gasten geven gene show me nen andere zenne auto wel als ge uitlaat hebt, keer ambreage induwe en ke gasse geven vo de leute, ma no way hier zijn ze pokke voorzichtig met nen honda ;)

Blijf erbij! Honda's kom keuren in Wondelgem, stickerke erop van avb-sports of andere shit en ze merken het meteen da ge nen freak zijt ook :P menne achterste pot is ook niet E-gekeurd en em ging proberen oogje dicht te knijpen zoals ze met mijn civic deden, die was totaal niej te meten voor uitlaat gassen en al die zever :P rap nen andere auto daar gezet de pijp erin en klets :P da was zogezegd van menne auto :goed: ga na ginter doe klapke me die mannen zevert wa en komt inorde ;) voor belangrijke dingen zoals rubbers en versleten banden gaan ze u wel afkeuren ma voor een uitlaatje proberen ze wel iet te doen ;)

Men grootvader reed me nen prelude 4th gen, en ik ging altij ermee na de keuring samen met hem en alle jaren zei men peetje van nu gaak hem wegdoen als em afgekeurd is, en raad eens in 5jaar geen enkele kost gehad aan diene auto :P altijd gekeurd !
Laatst bijgewerkt door zyNox op do 23 jun 2011, 17:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Once you go HONDA. U dont go back!
Avatar gebruiker
zyNox
B16 Poster
 
Berichten: 336
Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
Woonplaats: Gent
my honda: Prelude 5th gen
Advertenties:



  • Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor XortioN » do 23 jun 2011, 17:00

    Graag! En dat zal ik vanaf de volgende keer ook doen. De reden dat ik nu naar Zwijnaarde ga, is omdat de wagen gekeurd moet worden na verlaging.. En een verlaagde Honda + een jongere 'man' van 22 jaar achter het stuur geeft hen blijkbaar meteen een machtsgevoel van hier tot ... bij hen thuis in de sloef van de vrouw (waarschijnlijk).

    Hij zat al neen te knikken en te zuchten als hij naar de auto keek zonder verdere inspectie (ondanks dat hij er heel goed uit ziet qua onderhouden zijn).

    *edit*
    Wel ja ... ik heb nu nog het geluk dat mijn nonkel mechanieker is en er altijd voor mij staat. En dat één van m'n beste vrienden werkt in een autozaak en een kleine korting heeft op de onderdelen. Moest ik alles nieuw moeten kopen bij Honda, zou het mij inderdaad duur uitgekomen zijn.

    Nieuwe schijfremmen + remblokken : 200€
    Nieuwe schokdempers voor: 160€
    Plaatsing: 0€

    Als je dat moet laten doen en inkopen bij Honda, ben je blut :D
    Laatst bijgewerkt door XortioN op do 23 jun 2011, 17:03, in totaal 1 keer bewerkt.
    Avatar gebruiker
    XortioN
    B18 Poster
     
    Berichten: 436
    Geregistreerd: za 23 okt 2010, 19:35
    my honda: Civic EP3 facelift
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor zyNox » do 23 jun 2011, 17:00

    XortioN schreef:Graag! En dat zal ik vanaf de volgende keer ook doen. De reden dat ik nu naar Zwijnaarde ga, is omdat de wagen gekeurd moet worden na verlaging.. En een verlaagde Honda + een jongere 'man' van 22 jaar achter het stuur geeft hen blijkbaar meteen een machtsgevoel van hier tot ... bij hen thuis in de sloef van de vrouw (waarschijnlijk).

    Hij zat al neen te knikken en te zuchten als hij naar de auto keek zonder verdere inspectie (ondanks dat hij er heel goed uit ziet qua onderhouden zijn).


    Doe gewoon uw geometrie keuring en rij door naar Wondelgem zo ver is da nietmeer. En keuring @ Wondelgem zijn allemaal gastjes van 20-28 jaar ;) Ene honda, en ze komen allemaal is piepen de keurders :p. Kem daar ooit nog ruzie gehad bij het aanschuiven, stond er zo'n cremekar voor mij nen vent van in de 40 die wrs 100Jaar wou rijden me zenne mini kerre. Men muziek stond zachtjes (dus echt nie luid) stapt die uit, komt die na mij toe van zen klote make da heel zenne auto zit te trillen en alst er iets kapottrilt da ik er ga vo opdraaien. Ruitje open muziek nog wa luider en gassseeuh geven, flippe da dieje vent deed. Muziek uitgezet gezegd tegen hem als ge da nu is vriendelijk had gevraagd om mijn muziek wa stiller te zetten had ik da gewoon gedaan. Ma neeej haha twas zo nen echte kendet.
    Once you go HONDA. U dont go back!
    Avatar gebruiker
    zyNox
    B16 Poster
     
    Berichten: 336
    Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
    Woonplaats: Gent
    my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor XortioN » do 23 jun 2011, 17:04

    Is het niet zo dat je moet terug keren naar het station waar je afgekeurd bent?
    Avatar gebruiker
    XortioN
    B18 Poster
     
    Berichten: 436
    Geregistreerd: za 23 okt 2010, 19:35
    my honda: Civic EP3 facelift
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor XortioN » do 23 jun 2011, 17:05

    HoNdAdreams schreef:succes dude!!


    Trouwens!!!! De tip van de spanbandjes heeft gewerkt, bodemvrijheid was in orde dankzij dat :D
    Laatst bijgewerkt door XortioN op do 23 jun 2011, 17:06, in totaal 1 keer bewerkt.
    Avatar gebruiker
    XortioN
    B18 Poster
     
    Berichten: 436
    Geregistreerd: za 23 okt 2010, 19:35
    my honda: Civic EP3 facelift
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor zyNox » do 23 jun 2011, 17:05

    En over dieje uitlaat, als ge iemand kent die het kan lassen bijvoorbeeld uwe nonkel, wil ik da gerust betalen he, ge weet nooit dat ik hem echt nodig heb voor de keuring dan is die teminste gelast :p
    Once you go HONDA. U dont go back!
    Avatar gebruiker
    zyNox
    B16 Poster
     
    Berichten: 336
    Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
    Woonplaats: Gent
    my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor zyNox » do 23 jun 2011, 17:06

    XortioN schreef:Is het niet zo dat je moet terug keren naar het station waar je afgekeurd bent?


    Da weet ik eerlijk gezegd niej, kga altijd naar de zelfste :p
    Once you go HONDA. U dont go back!
    Avatar gebruiker
    zyNox
    B16 Poster
     
    Berichten: 336
    Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
    Woonplaats: Gent
    my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor gert » do 23 jun 2011, 17:07

    XortioN schreef:Is het niet zo dat je moet terug keren naar het station waar je afgekeurd bent?


    dacht ik eigenlijk ook :denk:
    Afbeelding

    dankzij de fake shit wordt het echte meer gewaardeerd. ga zo door :goed:
    Avatar gebruiker
    gert
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2159
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 15:45
    Woonplaats: dessel
    my honda: eg6 sir-s
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor XortioN » do 23 jun 2011, 17:07

    Kunt ge er soms eens een foto van nemen? Dan wil ik die gerust laten lassen door mijn neef (is lasser van beroep) en dan is het een win-win situatie. Dan hoef ik er mij geen te kopen en heb jij er een goede liggen voor het geval dat één van ons beide afgekeurd wordt voor uitlaat :-)
    Avatar gebruiker
    XortioN
    B18 Poster
     
    Berichten: 436
    Geregistreerd: za 23 okt 2010, 19:35
    my honda: Civic EP3 facelift
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor zyNox » do 23 jun 2011, 17:08

    Die was nog goed :P tot bij het afhalen van dieje kut uitlaat hans dieje kut boel zat vastgeroest en had nie echt het gerief ervoor behalve een kut slijpschijf die ook al nie goei marcheerde dus die is maar ten helft door :P, kzal nu rap fototke trekken en posten, BRB 5min
    Once you go HONDA. U dont go back!
    Avatar gebruiker
    zyNox
    B16 Poster
     
    Berichten: 336
    Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
    Woonplaats: Gent
    my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor zyNox » do 23 jun 2011, 17:13

    zoals belooft :P fotokes!

    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding

    Enkel het slijpgat moet dicht, voor derest is die nog in goede staat
    Once you go HONDA. U dont go back!
    Avatar gebruiker
    zyNox
    B16 Poster
     
    Berichten: 336
    Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
    Woonplaats: Gent
    my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor XortioN » do 23 jun 2011, 17:16

    Ah da valt nog redelijk mee.. Daar kan ik wel voor zorgen dat dat in orde komt in ruil voor het lenen voor de keuring :D

    check pm :P
    Avatar gebruiker
    XortioN
    B18 Poster
     
    Berichten: 436
    Geregistreerd: za 23 okt 2010, 19:35
    my honda: Civic EP3 facelift
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor zyNox » do 23 jun 2011, 17:17

    Ge zou men originele collecteur is moeten zien ;) die ligt in DUIZEND stukskes :p haha binnenkort men middenpijp vervangen me rechte lijn gedaan me slijpen want zijn inox bouten die er nu inzitten :p
    Once you go HONDA. U dont go back!
    Avatar gebruiker
    zyNox
    B16 Poster
     
    Berichten: 336
    Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
    Woonplaats: Gent
    my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor carmeg » vr 24 jun 2011, 18:26

    zyNox schreef:Ge zou men originele collecteur is moeten zien ;) die ligt in DUIZEND stukskes :p haha binnenkort men middenpijp vervangen me rechte lijn gedaan me slijpen want zijn inox bouten die er nu inzitten :p


    je zou nog kunnen verschieten met inox bouten :s hopelijk heb je er genoeg kopervet of ander montagevet tussen gedaan, want inox 'gripeert' gemakkelijk he.. en da krijg je niet meer los, dus ook slijpen ;) kom het genoeg tegen op het werk als er niet genoeg vet tussen is..
    Avatar gebruiker
    carmeg
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1338
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:58
    my honda: civic ep
    Advertenties:

    Re: XortioN - Honda Prelude 5th gen - keuring

    Berichtdoor zyNox » za 25 jun 2011, 20:48

    carmeg schreef:
    zyNox schreef:Ge zou men originele collecteur is moeten zien ;) die ligt in DUIZEND stukskes :p haha binnenkort men middenpijp vervangen me rechte lijn gedaan me slijpen want zijn inox bouten die er nu inzitten :p


    je zou nog kunnen verschieten met inox bouten :s hopelijk heb je er genoeg kopervet of ander montagevet tussen gedaan, want inox 'gripeert' gemakkelijk he.. en da krijg je niet meer los, dus ook slijpen ;) kom het genoeg tegen op het werk als er niet genoeg vet tussen is..


    Kan goed zijn :P

    En Xortion hoe stelt de lude het nu met de keuring? Toffe péé ;) Em is achter dieje einddemper gwst en zat toevallig bezig over mijne maat die me 4th gen rijd van lude :P en ja toevallig passeert hem :)

    We hebben toch rap een uurke staan lullen me mekaar :goed:
    Once you go HONDA. U dont go back!
    Avatar gebruiker
    zyNox
    B16 Poster
     
    Berichten: 336
    Geregistreerd: do 02 dec 2010, 19:03
    Woonplaats: Gent
    my honda: Prelude 5th gen
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten