G402 - EG6

Re: G402 - EG6

Berichtdoor G402 » zo 23 nov 2014, 10:10

Heeft er iemand een idee of ik met een B18C4 op een stock P30 ecu door de keuring geraak? Qua CO uitstoot.
Na de keuring komen er wat extra's op de C4 en dan wordt hij fatsoendelijk afgesteld, maar ik zou zeker willen zijn dat ik de C4 al voor de keuring kan swappen en dan opt gemak tot aan de keuring kan bollen en terug.
スーパーチャージャーホンダシビック
Stronger + Lighter + Cooler = Faster
G402
B20 Poster
 
Berichten: 576
Geregistreerd: do 25 maart 2010, 09:51
my honda: EG6
Advertenties:



  • Re: G402 - EG6

    Berichtdoor Gunther » zo 23 nov 2014, 10:19

    Worden er daar bij jullie afgekeurd omwille van de uitstoot bij auto's van die leeftijd?
    Hier steken ze er wel eens het meetapparaat in, maar wat de uitkomst ook is, " 't is altijd goed"..
    Organisation is the key to reassembly
    Avatar gebruiker
    Gunther
    H23 Poster
     
    Berichten: 728
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 23:34
    my honda: EG6
    Advertenties:

    Re: G402 - EG6

    Berichtdoor G402 » zo 23 nov 2014, 10:35

    Dat weet ik niet. Ik weet dat het vrij hoog mag zijn tov nieuwere wagens, maar ik zou het stom vinden dat ik daarom de C4 toch zou moeten laten afstellen of terug de B16A2 erin moet steken.
    Mijn gedacht is ook dat het geen probleem zou zijn, wou gewoon ff andere opinie's horen.
    スーパーチャージャーホンダシビック
    Stronger + Lighter + Cooler = Faster
    G402
    B20 Poster
     
    Berichten: 576
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 09:51
    my honda: EG6
    Advertenties:

    Re: G402 - EG6

    Berichtdoor Oldskool » zo 23 nov 2014, 11:02

    Laat em eens meten ergens in een garage he, voor ge naar de keuring gaat. Denk persoonlijk ni dat dat kwaad kan.
    Afbeelding
    Life is short. The time is right now.
    Avatar gebruiker
    Oldskool
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: za 06 apr 2013, 12:12
    Woonplaats: Geel
    my honda: EC9
    Advertenties:

    Re: G402 - EG6

    Berichtdoor Spooner » ma 24 nov 2014, 07:55

    Ik zou persoonlijk toch niet met een B18C4 rijden op "P30-fuel maps".
    Heel gezond lijkt me dat toch niet.
    Laat "stock B18C4 fuel maps" op een gechipte ECU schrijven en je komt er wel. Lijkt me ook veel veiliger voor je blok.
    Als je hem achteraf moet laten afstellen, moet de ECU toch gemapt worden... ;)
    "I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death."
    Quote by Keiichi Tsuchiya
    Avatar gebruiker
    Spooner
    H23 Poster
     
    Berichten: 736
    Geregistreerd: di 30 maart 2010, 11:47
    my honda: B18C-R EG6
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten