Holaso - Accord Coupé 2.0i 1993

Holaso - Accord Coupé 2.0i 1993

Berichtdoor Holaso » zo 23 nov 2014, 21:43

Hallo iedereen

Ik ben Holaso. Honda-fan, overgedragen van vader op dochter.

Echter, ik ga er geen doekjes om winden, sinds enkele weken een koopje kunnen doen (ander merk) en zoek nu een goede thuis voor mijn Honda.

Vandaag kopers over de vloer gehad, met 3 onopgevoede kinderen, die mijn dierbaar autootje bijna afgebroken hebben (bij wijze van spreken). Ik heb de koper dan ook de deur gewezen, want zoek iemand die er zorg voor draagt zoals ik altijd gedaan heb. Indien me dat niet lukt, dan houd ik hem zelf liever bij (om maar te zeggen hoezeer ik hecht aan mijn wagen).

Zo, dat was het voor nu. Nog een fotoke hieronder


Afbeelding
Holaso
Dax rookie
 
Berichten: 2
Geregistreerd: zo 23 nov 2014, 21:31
my honda: Accord Coupé
Advertenties:



  • Re: Holaso - Accord Coupé 2.0i 1993

    Berichtdoor Oldskool » zo 23 nov 2014, 21:54

    Ik heb even getwijfeld om ernaar te komen kijken met de bedoeling sowieso te kopen als hij in orde was, en ik stuurde nog de vraag of de trekhaak veel is gebruikt, waarop je zei "af en toe om naar het containerpark te gaan". Dan vond ik ook nog een advertentie met een remork voor paarden van jou te koop met de Accord op dezelfde foto... Een andere koper zal er ongetwijfeld nog veel plezier aan kunnen beleven, maar daarom heb ik toch maar gepast.

    In ieder geval, welkom ;)
    Afbeelding
    Life is short. The time is right now.
    Avatar gebruiker
    Oldskool
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: za 06 apr 2013, 12:12
    Woonplaats: Geel
    my honda: EC9
    Advertenties:

    Re: Holaso - Accord Coupé 2.0i 1993

    Berichtdoor vtiprelude » zo 23 nov 2014, 22:03

    welkom hier!

    alleszins altijd nen toffen accord gevonden!

    maar als ik me nie vergis(en da doe ik nie) staat deze al heel lang te koop!
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Holaso - Accord Coupé 2.0i 1993

    Berichtdoor Holaso » ma 24 nov 2014, 18:44

    Klopt, maar ik heb tijd en hij is nog dagelijks in gebruik. Zoals gezegd, zoek ik er een goede thuis voor. Ik heb er niet zo lang zorg voor gedragen om hem te zien afbreken door een zootje ongeregeld.

    Paardenremorque staat inderdaad ook te koop. Waarom? Omdat ik hem amper gebruik(t heb). Ik geloof dat mijn intussen reeds 2 jaar geleden overleden Arabier er één keer op gestaan heeft. Ik vind het maar niets, paarden in een trailer op de openbare weg. Voor het overige heeft mijn Honda enkel een kleine remorque getrokken om naar het containerpark te gaan, inderdaad.

    Oldskool, denk je dat ik dat niet weet? Dat mensen de link maken? En van mij mogen ze. Ik heb niets te verbergen. Als jij mij niet gelooft, tant pis.. Dan blijft ie en maak ik er wel een oldtimer van.
    Holaso
    Dax rookie
     
    Berichten: 2
    Geregistreerd: zo 23 nov 2014, 21:31
    my honda: Accord Coupé
    Advertenties:

    Re: Holaso - Accord Coupé 2.0i 1993

    Berichtdoor HondaNickx » wo 26 nov 2014, 23:18

    Welkom ! Inderdaad deze accord heb ik nog al gezien op de 2ehandse verkoopsites .
    Ik heb in de jaren ook al verschillende keren gekeken voor een CB7 accord coupe.En in de Benelux zijn de coupe's echt heel schaars.De 5 deurs komt ge soms nog wel eens tegen.
    Voor de moment staan er 2 te koop deze en ne andere donkerblauwe die ook al vrij lang te koop staat.Ik blijf het model ferm vinden met een paar kleine mods hebt ge een ferme auto.
    :goed:
    HondaNickx
    H23 Poster
     
    Berichten: 783
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 01:58
    my honda: Civic EJ9
    Advertenties:

    Re: Holaso - Accord Coupé 2.0i 1993

    Berichtdoor WhiteSol » za 29 nov 2014, 01:07

    allemaal goe en wel .. maar als iedereen hier louter komt om zijne auto te verpatsen, dan kunnen we er beter nen echte zoektertjes site van maken...

    Het is bewonderenswaardig dat je hem enkel en alleen aan een liefhebber wilt verkopen, en zelfs kopers de deur wijst, daar niks van.

    Maar echte liefhebbers checken ook de daarvoor bestemde websites en vroeg of laat komt er wel is eentje langs.

    Succes alvast
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:


    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten