Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

Berichtdoor Riko » do 30 jan 2014, 20:08

Hoi,

ik ben 30 jaar en ik het begon allemaal eind jaren 90, wat gebeurde er toen?...ewel, mijn vader kocht na enkele jaren trouwe dienst van zijn Mercedes 190D een Honda! Als jonge puber, naïf, dacht ik van: wat? EEN HONDA? :roll:
Maar niets is minder waar, besef ik nu, Honda staat voor kwaliteit en zowaar een groot raceverleden. Inovatie en legendarische betrouwbaarheid, en noem maar op.

De wagen zelf was ook geen gewone Honda, maar een sportieve coupe zo blijkt, een Prelude.
Na de folders te hebben doorgenomen, was ik al rap verkocht, dit is een prachtige wagen, en een meer dan waardige opvolger van die oude Duitse diesel...

Het bleek een directiewagen met amper 30.000-35.000km, van garage Mahy uit Gent.

Vanaf dan kende mijn autopassie als jonge puber een bredere kijk, daarvoor was het al Mercedes en BMW wat de klok sloeg, maar nu weten we beter :lol:
Heb Honda leren kennen als een van de, mss wel hét betrouwbaarste merk ooit en de grootste motorenbouwer ter wereld.

Heb me wat verdiept in hun geschiedenis en met als gevolg dat ik Japanse wagens in het algemeen veel meer kon apprecieren.
Hell, als ik ooit een wagen zou kopen, moet het een Japanner zijn.

Ondertss zijn we wat ouder geworden, en interesses evolueren, zo ook mijn interesse in alles wat motorisch aangedreven word, en zo is mijn passie nu vooral gefixeerd op moto's, en ook daar kan ik mij laten gaan in het merk Honda (en uiteraard ook vele andere merken).

Wat mij tot de kern brengt: na meer dan 14-15 jaar, en amper +/- 60.000km verder, verkoopt mijn vader zijn schitterende Prelude met 4WS!
En ik heb mij hier lid gemaakt om hem aan de echte fans en kenners te kunnen laten aanschouwen, want heb de indruk dat de 'grote massa' om het zo te zeggen, niet echt staat te trappelen om een Japanse coupé op de kop te tikken ;)
Mod edit: Heel blij je hier te mogen verwelkomen, maar enkel om de verkopen daar doen we niet aan mee .. daar houden we't op kapaza & 2ehands etc .. Als je hier enige tijd een actief lid bent ( dit mag ook met een moto :) ) kan je achteraf wel een advertentie plaatsen in onze verkoophoek ;)

Groeten
Riko
Riko
Dax rookie
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
my honda: Prelude VTi
Advertenties:



  • Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor Riko » za 01 feb 2014, 18:16

    hoihoi,

    dank u voor de verwelkoming

    en ik versta het helemaal, maar anderzijds, ben je verplicht om actief te zijn vooralleer je iets kan verkopen.
    Vind ik wel spijtig dat je per se actief moet zijn, om iets verkocht te krijgen.

    Men zou misschien kunnen toelaten om iets te verkopen zonder actief te zijn? Want als men over een Honda beschikt en je weet dat het enkel liefhebbers zal aanspreken, ga je meer kans hebben als je het kan aanbieden bij een specifiek publiek.


    Anders kan ik mss via een collega op het autoforum die hier actief is, vragen om mijn add online te zetten in de verkoophoek?


    alvast bedankt
    Riko
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
    my honda: Prelude VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor WhiteSol » za 01 feb 2014, 19:33

    Als je zelf een liefhebber bent zie ik het probleem niet van een actief lid te zijn ?

    De reden dat de regel er is, is om gebruikers met minder goede intenties/ niet liefhebbers die gewoon snel van hun honda afwillen te ontmoedigen.

    Je kan altijd vragen aan iemand anders om hem tekoop te zette nvoor u, daar is geen regel tegen zolang de advertentie voldoet aan de voorwaarden en niet gewoon een link is naar kapaza. Maar als er dan ( ik zeg niet dat dit bij u het geval is ) iets mis is met de wagen, gaat de adverteerder hier misschien wel zijne naam door't slijk zien gehaald worden. Maar als je zeker bent van uw stuk .. by all means do :-)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor vtiprelude » za 01 feb 2014, 21:10

    degene die dezen otto int echt hebben gezien waren er niet zo enthousiast op!

    en de prijs/staat auto serieus over the top!

    dit wou ik toch even meedelen!
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor Riko » za 01 feb 2014, 23:56

    vtiprelude schreef:degene die dezen otto int echt hebben gezien waren er niet zo enthousiast op!

    en de prijs/staat auto serieus over the top!

    dit wou ik toch even meedelen!

    dan bent u een kennis van of de persoon zelf die geweest is, er zijn in totaal 2 geïnteresseerden geweest. De laatste was een "geïnteresseerde".
    Wat is er mis aan de staat van de auto volgens u? U kan enkel afgaan op:
    1. de fotos van hierboven
    2. de tekst en woorden uit de advertentie
    3. de mening van uw kennis?

    Mijn versie van de feiten: volgens mijn vader ging het om een arrogante kerel die alles afbrak aan de auto en uit de commentaren was het alsof het een roestbak was. Die wou de auto zelfs voor niets meenemen. Hoe grof is dat?

    Mijn vader, en dit is zijn mening die ik niet noodzakelijk deel, is dat zijn auto nog veel te goed is om het voor een peulschil weg te doen.
    Persoonlijk zou ik de markt volgen, en japanse coupés hebben (spijtig genoeg) nu eenmaal een lage herverkoopwaarde, hoe goed ze ook zijn.

    Soit, los dat de prijs mss over de top is volgens uw kennis en volgens 'de 2e hands markt', de staat van de auto is dat allerminst!
    Daar ga ik dus niet mee akkoord!
    Mijn vader heeft er met moeite mee gereden, sinds eind jaren '90 heeft die er iets minder dan 70.000 km mee gereden. En hij had er al 30.000.
    Altijd op onderhoud geweest bij Honda én altijd in een garage gestald.

    Dus nogmaals, hoe kan de staat van die auto dan slecht zijn?
    Hebt mensen die een Diesel met +150000 km durven aansmeren voor veel meer en veel slechter, maarja, dat wordt natuurlijk aanvaard.

    Over the top GOED ja, zo kan je de staat van deze wagen beschrijven.
    Wat ik nog wou zeggen is dat (van wat ik gehoord heb) zijn houding/attitude en commentaren over the top waren.

    Soit, geinteresseerden mogen altijd zelf komen kijken en een oordeel vellen.
    De eerste echte geïnteresseerde wa daarentegen wel positief, maar wou ook niet over de 5500 bieden.

    Dus met alle respect, maar ik wil uw commentaar vollenbak counteren, want je creeërt de perceptie dat de auto simpelweg slecht is en dat is radicaal gelogen.
    Misschien was uw kennis gewoonweg gefrustreerd dat zo nen schonen auto (in zijn geld) voor zoveel verkocht dient te worden.

    En nogmaals, ik begrijp het als mensen de prijs te steep vinden, maar leugens verspreiden over de staat van de wagen, das een beetje simplistisch en lomp!
    Vandaar mijn uitgebreidde reply om het beeld te scheppen dat de auto weldegelijk in meer dan goeie staat is!
    En geïnteresseerden hier zijn zeker allemaal uitgenodigd om hem te komen keuren.

    Dit wou ik ook even meedelen!
    Riko
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
    my honda: Prelude VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor Riko » zo 02 feb 2014, 00:03

    WhiteSol schreef:Als je zelf een liefhebber bent zie ik het probleem niet van een actief lid te zijn ?

    De reden dat de regel er is, is om gebruikers met minder goede intenties/ niet liefhebbers die gewoon snel van hun honda afwillen te ontmoedigen.

    Je kan altijd vragen aan iemand anders om hem tekoop te zette nvoor u, daar is geen regel tegen zolang de advertentie voldoet aan de voorwaarden en niet gewoon een link is naar kapaza. Maar als er dan ( ik zeg niet dat dit bij u het geval is ) iets mis is met de wagen, gaat de adverteerder hier misschien wel zijne naam door't slijk zien gehaald worden. Maar als je zeker bent van uw stuk .. by all means do :-)

    inderdaad, liefhebber zou zich lid moeten maken, das just. Maar anderzijds, wat zou ik hier te zoeken hebben als ik zelfs geen Honda heb...:)

    Voor hetzelfde geld heb ik mij geregistreerd zonder ook maar iets te posten, en enkel om te kijken wat er zoal gezegd wordt en vooral wat er zoal gepost wordt van fotos en builds....maar dat kan je ook allemaal bekijken zonder te registeren.

    Dusja, waar zit hem het verschil, lid maken of geen lid maken om toch maar te kijken, want actief bijdragen kan ik nu eenmaal niet, tenzij nu voor de verkoop van mijn vaders auto.

    Ben wel al een half jaar of iets meer lid van het Belgisch-Nederlanse S2000 forum, telt dat niet? 8-) zelfs van de UK en US site van de S2000 :love:
    (en van het Honda F6B forum, Crosstourer forum, CB1100 forum, CB1300 forum)
    Enige forum waar ik echt actief lid van ben (en das nog relatief) is het Burgman forum (jaja de motorscooter :x ) en vroeger ook meer dan nu van het Belgisch en Nederlandse Zoomer forum (je weet wel die brommerkes) lol

    Soit, ik kan er ergens wel inkomen dat men liever actieve leden heeft als voorwaarde om in de verkoophoek iets te kunnen aanbieden..
    En zal het eens vragen aan 'Solleke' (das zijn naam op het Autoforum) of hij voor de prelude een ad wil maken in de verkoophoek.
    Riko
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
    my honda: Prelude VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor vtiprelude » zo 02 feb 2014, 00:06

    nee diegene die heeft weesten kijken was zeker geen hoogvlieger!

    is eerder een bedeesde beleefde gast!

    stond voor 5500 te koop en toen em er kwam kreeg em te horen dat hij nie onder de 6000 euro weg ging!

    en de flanken zijn krokant achteraan rond de wielen!

    dan die gps los in den tablo,maar die mocht blijven "WOW"

    dus dik over the top de prijs!

    das nen otto van rond de 3 a 3500 euro en dan gade nen liefhebber moeten hebben!

    en omdat het nie lukt op 2de hands komde efkes hier!
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor Riko » zo 02 feb 2014, 00:35

    vtiprelude schreef:nee diegene die heeft weesten kijken was zeker geen hoogvlieger!

    is eerder een bedeesde beleefde gast!

    stond voor 5500 te koop en toen em er kwam kreeg em te horen dat hij nie onder de 6000 euro weg ging!

    en de flanken zijn krokant achteraan rond de wielen!

    dan die gps los in den tablo,maar die mocht blijven "WOW"

    dus dik over the top de prijs!

    das nen otto van rond de 3 a 3500 euro en dan gade nen liefhebber moeten hebben!

    en omdat het nie lukt op 2de hands komde efkes hier!


    over de gast kan ik mij niet uitspreken, maar het moet zijn dat hij in het dagelijkse leven wel zo zal zijn zeker (beleefd en bedeesd), maar ik vertel gewoon wat mijn vader mij vertelt.

    soit, goed om te horen dat hij een goeie jongen is die kritisch is bij de aankoop van een 2e handswagen, dan heb je nooit miserie! :goed:

    En krokante flanken achteraan rond de wielen (ik veronderstel dat dat jullie terminologie is voor SUPER UITGEROESTE wielkasten?) kzal da morgen es proberen zelf te bekijken! en alst kan fotos van te trekken én alst wa duidelijk is de potentiele kopers daarop wijzen door die foto in de ad op te nemen, dan kan ik alleen maar mijn goede wil tonen.

    Dus wat hebben we dat de auto zo in slechte staat verkeerd? :D een cheapo gps (geef ik toe) die vastgevijst is in de middenconsole (niet de meest propere oplossing, maar dat staat wel duidelijk op de foto), krokante flanken, en wat nog allemaal? of zijn dat de enige 2 mankementen die de auto de titel verdient van EEN OVER THE TOP STAAT (in de negatieve zin, gezien uw commentaren)

    Ist al? ik dacht dage met nen wastlijst aan mankementen ging afkomen die doen vermoeden dat er zware kosten aan gingen zijn?

    Aja, nu dat ik dat zeg van die kosten he, er is mij iets te binnen gekomen van INSINUATIES die uwe maat gemaakt heeft over de wagen!
    De koppeling gaat binnenkort vervangen moeten worden!

    Hij zal helderziende zijn zeker OF hij zoekt naar een dure en vooral fictieve toekomstig mankement om zijn afwijzing van de wagen kracht bij te zetten.
    Want no way dat een hele koppeling na nog geen 100000 km zomaar uit het niets vervangen zal moetne worden, tenzij je de auto misbruikt.
    Maar zoals gezegd, we hebben wss te maken met een helderziende, doch bedeesde én beleefde gast.

    Alle gekheid op een stokje, maar verwacht je nu echt dat ik de auto zomaar laat afbreken zonder dat ik daar iets op zeg wetende dat de beweringen verkeerd zijn? thing again.

    vtiprelude schreef:en omdat het nie lukt op 2de hands komde efkes hier!

    ja, so what?

    En die ad staat er maar sinds 9 januari en al 2 bezoeken. Telkens afgehaakt door ja, de hoge prijs (vanuit het standpunt van de kopers, uiteraard), en niet door de slechte staat van de auto zoals jij en uw vriend willen impliceren.
    Ik herhaal, tis grof om een auto af te breken door te zeggen dat hij in slechte staat is terwijl de echte reden is de hoge prijs, Zielig! :roll:
    Want voor 3000 zou uw vriend hem meegenomen hebben zonder al zijn gezever over krokantie flanken, gps-gaten en zogezegde 'koppelingsproblemen'.

    Kzal mijn vader nog es ondervragen over wat die beleefde gast nogal zo te zeggen had. En je kan er op rekenen, die fotos van de flanken komen erop als ze een beetje duidelijk zijn.
    Riko
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
    my honda: Prelude VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor vtiprelude » zo 02 feb 2014, 01:09

    ik heb hem nie in het echt gezien maar 6000 voor nen prelude zonder leder int rood met schade aan het dashbord door gps en roeste flanken is way over the top!

    en die koppeling da kan he! als er nen ouwen (zoals hier het geval is) heeft mee gereden en zijne voet slepend op de pedaal heeft gehouden is de koppeling jaak ze!

    en da kan zelfs rapper dan aan ongeveer 100.000km's

    en ne goeien 2.2 prelude he,als de prijs goe is he komt daar maar 1ne geintresseerde naar kijken!

    ten eerste heb je daar een echte liefhebber op nodig,want da koopt nie iedereen! en wie daar op af komt,komt om te kopen en nie om te kijken!

    en ik spreek uit ervaring,heb mijn nickname nie voor niets he!
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor Riko » zo 02 feb 2014, 09:25

    vtiprelude schreef:ik heb hem nie in het echt gezien maar 6000 voor nen prelude zonder leder int rood met schade aan het dashbord door gps en roeste flanken is way over the top!

    en die koppeling da kan he! als er nen ouwen (zoals hier het geval is) heeft mee gereden en zijne voet slepend op de pedaal heeft gehouden is de koppeling jaak ze!

    en da kan zelfs rapper dan aan ongeveer 100.000km's

    en ne goeien 2.2 prelude he,als de prijs goe is he komt daar maar 1ne geintresseerde naar kijken!

    ten eerste heb je daar een echte liefhebber op nodig,want da koopt nie iedereen! en wie daar op af komt,komt om te kopen en nie om te kijken!

    en ik spreek uit ervaring,heb mijn nickname nie voor niets he!

    gaat ge nu stoppen met dingen te insinueren die nie eens kloppen?

    ge zit hier dan nog mijn vader nen ouwen te noemen en daarbovenop gaat ge nog eens gaan beweren dat hij de auto foutief heeft behandeld dor slepend op de pedalen te staan, hoe kunt gij da in godsnaam over oordelen!?

    ik vermoed precies een vorm van jaloezie ook dat zo nen auto in het bezit is van een ouder persoon en niet bij een 20-er of 30-er?...ik weet het niet he, maar als je zo'n dingen zegt dan lijkt het alsof je zegt dattem niet kan rijden omdat hij oud is :D

    Hebt waarschijnlijk net dat stukje gemist waarin verteld is geweest dat de auto telkens op onderhoud is geweest?

    Als we nu toch bezig zijn met insinuaties, ik durf wedden dat mijn vader beter rijdt (lees: minder slijtage) met zijn prelude dan gijzelf, van wie ik insinueer dat jij een jonge gast bent met een zware voet en lomp rijgedrag. Uw gedrag hier doet dat allersinds vermoeden.
    Kzal er niet te ver naast zitten vermoed ik, niet?

    Ik ga alvast de mod vragen uw posts te verwijderen, want ge doet enkel aan beledigingen en zit opzettelijk foutieve informatie te verspreiden over de wagen.

    En als ge dat allemaal weet over de auto he, moogt ge es een afspraak komen maken om dat allemaal te laten bevestigen of dat wel zo is van die koppeling, anders moet ge zwijgen als ge INDERDAAD de auto niet eens zelf gezien hebt.

    Ik blijf erbij, de frustratie groot is bij jullie beiden omdat de prijs te hoog was voor hem/jullie.


    vtiprelude schreef:en ne goeien 2.2 prelude he,als de prijs goe is he komt daar maar 1ne geintresseerde naar kijken!

    ten eerste heb je daar een echte liefhebber op nodig,want da koopt nie iedereen! en wie daar op af komt,komt om te kopen en nie om te kijken!


    ewel, hebt ge dan niet gelezen wat ik post?

    er zijn er sinds 9 januari al 2 geweest (waaronder uwe vriend daar) en ik geloof dat ze beiden geinteresseerd waren oprecht, maar beiden afhaakten door de prijs die wat boven het gewoonlijke is.
    Als mijn vader er idd 4000 voor zou vragen zouden ze er alletwee weg mee zijn, dus in die zin hebben ze effectief afgekomen om te kopen, maar door de, in hun ogen, hoge prijs bleef het bij kijken.
    En in het geval van uw vriend, kijken en arrogant zijn en achteraf op een het honda forum zijn vriendje laten afdraven om het verder af te kraken.

    De prijs is gezakt naar 5000. En we zullen dan zien wat dat geeft.


    edit:
    Ge zijt 39 jaar en garagist, en da zit dan mijn vader voor "ouwe" te beledigen én als garagist zoude beter moeten weten dan leugens te verkopen over autos dage nie eens hebt gezien.
    Riko
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
    my honda: Prelude VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor HoNdAdreams » zo 02 feb 2014, 10:13

    eeeuhm, niet voor het een of ander, maar VTIPRELUDE heeft groot gelijk. Koppeling kan zeker op zijn, zelfs op minder km's nog, en de prijs, die is nu eenmaal veel te hoog voor dergelijke wagen. En je zegt dat er geen zware kosten zitten aan te komen? Krokante flanken herstellen op zich is al een vrij zware kost, + een koppeling. Dan is de prijs die je vraagt echt niet aanvaardbaar. Ik heb de wagen ook al gezien (rijdend welliswaar) en kan niet ontkennen dat het van ver een mooie wagen is, maar als je ietsje dichterbij komt zie je wel degelijk mankementen die de prijs die er gevraagd word niet kunnen rechtvaardigen.
    Ik denk dat het een pak realistischer zou zijn er 3000 voor te vragen, en als je dit al krijgt dat je al heel blij mag zijn.
    Avatar gebruiker
    HoNdAdreams
    H23 Poster
     
    Berichten: 788
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 12:21
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor vtiprelude » zo 02 feb 2014, 12:33

    DANK U hondandreams :) :)

    dus dit is de reden waarom je nie op een forum zit!

    forum bezoeken is commentaar leren aanvaarden! :idea: :idea: :idea:

    en diegene die is komen kijken is gene maat van mij maar wel diegen die mijnen prelude gekocht heeft! voor ne goeie normale aanvaardbare prijs!

    en die kwam bij mij toe,en die zijnen bek viel open! en da zegt veel als ge ne prelude liefhebber op den hof krijgt die echt op zoek is naar ne vti prelude!

    en die was direct over uw vader zijn exemplaar bezig! en die wou indeed had em goedkoper geweest, overwogen hem te kopen! maar staat/kosten tgv e prijs was nie goe!

    hij heeft de mijne gezien ingezeten alles elek enzo getest en wist al genoeg,hoefde er zelfs nie mee te rijden! da zegt veel he! en heeft direct zonder lullen mijne vraagprijs gegeven!

    om het met zijn woorden te zeggen " zo enen kom ik nooit meer tegen,VERKOCHT"

    en bij deze AMEN

    en succes met de verkoop!

    mods hoeven nie te verwijderen he,das een statement naar den auto toe! :!:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor Riko » zo 02 feb 2014, 14:16

    HoNdAdreams schreef:eeeuhm, niet voor het een of ander, maar VTIPRELUDE heeft groot gelijk. Koppeling kan zeker op zijn, zelfs op minder km's nog, en de prijs, die is nu eenmaal veel te hoog voor dergelijke wagen. En je zegt dat er geen zware kosten zitten aan te komen? Krokante flanken herstellen op zich is al een vrij zware kost, + een koppeling. Dan is de prijs die je vraagt echt niet aanvaardbaar. Ik heb de wagen ook al gezien (rijdend welliswaar) en kan niet ontkennen dat het van ver een mooie wagen is, maar als je ietsje dichterbij komt zie je wel degelijk mankementen die de prijs die er gevraagd word niet kunnen rechtvaardigen.
    Ik denk dat het een pak realistischer zou zijn er 3000 voor te vragen, en als je dit al krijgt dat je al heel blij mag zijn.

    Okido, zal de posts hier van de leden overmaken aan mijn vader, als er wijzigingen komen in de advertenties zal ik het alvast hier nog eens meedelen

    bedankt voor de feedback alvast.
    Riko
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
    my honda: Prelude VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor Riko » zo 02 feb 2014, 23:02

    vtiprelude schreef:DANK U hondandreams :) :)

    dus dit is de reden waarom je nie op een forum zit!

    forum bezoeken is commentaar leren aanvaarden! :idea: :idea: :idea:

    en diegene die is komen kijken is gene maat van mij maar wel diegen die mijnen prelude gekocht heeft! voor ne goeie normale aanvaardbare prijs!

    en die kwam bij mij toe,en die zijnen bek viel open! en da zegt veel als ge ne prelude liefhebber op den hof krijgt die echt op zoek is naar ne vti prelude!

    en die was direct over uw vader zijn exemplaar bezig! en die wou indeed had em goedkoper geweest, overwogen hem te kopen! maar staat/kosten tgv e prijs was nie goe!

    hij heeft de mijne gezien ingezeten alles elek enzo getest en wist al genoeg,hoefde er zelfs nie mee te rijden! da zegt veel he! en heeft direct zonder lullen mijne vraagprijs gegeven!

    om het met zijn woorden te zeggen " zo enen kom ik nooit meer tegen,VERKOCHT"

    en bij deze AMEN

    en succes met de verkoop!

    mods hoeven nie te verwijderen he,das een statement naar den auto toe! :!:



    fair enought, ik geef het hier allemaal door aan mijn vader en hij zal dan wel zien wat hij ermee aanvangt zeker...

    voor hoeveel heb je jouw prelude verkocht dan?
    Riko
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: za 25 jan 2014, 12:24
    my honda: Prelude VTi
    Advertenties:

    Re: Riko - Honda Prelude 2.2i VTi (5th gen)

    Berichtdoor jordicivic » ma 03 feb 2014, 00:16

    Beste,

    Welkom op het forum, je weet wel met de deur in huis te vallen :lol:

    Regels zijn er voor iedereen, wees blij dat het niet verwijderd werd

    Preludes en met name de vtec/vti versie is zeldzaam maar hebben ook een beperkt publiek mede door de 2.2 motor en dito kosten qua verzekering en wegentaks
    Vele jonge gasten willen er zo eentje maar is dikwijls voor hen niet betaalbaar.
    Mijn broer heeft er verschillende in zijn bezit gehad dus ik kan het weten. VTI prelude is ook zo een liefhebber en uit ervaring op het forum hier kan je zijn opmerkingen voor waarheid aannemen. Goedkoop zijn deze wagens ook niet in onderhoud, laat staan wanneer de 4WS problemen geeft, etc.

    Je vraagprijs is gewoon te hoog, je doet ermee wat je zelf wil uiteraard.
    Preludes verkopen slecht, een civic daarentegen vliegt de deur uit. Ook al heeft de prelude meer power, snufjes en luxe.

    Veel succes met de verkoop
    gegroet :goed:
    civic EP2 BAR '05
    civic EP1 '02
    Stream RN1 '02

    mijn thuis is waar mijn honda staat
    jordicivic
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: zo 04 dec 2011, 01:32
    Woonplaats: Moerbeke-Waas
    my honda: EP1 en EP2 BAR
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten