Buddyclub racing spec zit eronder, rijdt zalig.
3 clicks away van de hardste setting, ongeveer zelfde hoogte vooraan als met tein veren,
achteraan heel stuk gedropt, ziet er veel beter uit.
Moet enkel nog uitgelijnd worden, gebeurt volgende week.
Ik zou ze nog harder zetten als ik ni over zoveel fucking slechte wegen moet rijden hier.
Sloten en scharnieren zijn ook weer gesmeerd en koppeling ontlucht, was ook is dringend nodig.
Bij Mullens hadden ze vroeger het goede plan om mijn stage-2 koppeling wat "rijdbaarder" te maken ipv de ON-OFF koppeling die ze in het begin was.
Hun plan was dus gewoon mn ontkoppelingscircuit vol lucht te laten zodat mn pedaal trager reageerde.
Nooit bij nagedacht omdat ze zeiden dat ze iets aan de koppeling zelf gedaan hadden (zogezegd).
Nu dat de boel goed ontlucht is (want verdomme er kwam genoeg lucht uit) rijdt auto veeeeeeele beter en ook sneller
Morgen mn plaatwerk aan de zijkanten vanbinnen eens tegoei behandelen en zwart spuiten.
Dan in de week eindelijk is gaan zien voor de onderdelen voor mn remmen-setup.
Iemand idee welke goede race-remblokken zijn?
Van die exemplaren die eerst moeten opwarmen voor ze echt extreem remmen,
is voor circuit in de zomer.
En dan zou ik nog andere voorbanden moeten hebben, maar ik kan ni kiezen
Plan is ook nog voorbanden breder te hebben als achter.
Voor 205 zoals nu wss, en achter bv 195.
Ik zou graag 215 vooraan steken, maar er is mij gezegd dat met mn smalle/normale velgmaat, een 215 bol gaat staan omdat die veel te getrokken staat.
En dan zou de wegligging compleet ruk worden.
Spijtig wel, ik vind het (drag-)zicht van die bredere banden wel vet,
en kan wel eens van pas komen, als het goed nat is slippen mn banden tegen 120-130 nog door als ik te agressief met mn koppeling omga.
Ik hang ook geregeld wel eens de stoplichten-ragger tegen van die idioten in BMW's of audi's.
Of van die ouw zakken in hun mercedes met de optie 85 uitlaten aangevinkt op de optielijst,
en die denken dat een auto van veel geld met 85 uitlaatpijpen automatisch alles afdroogt.
Altijd grappige situaties
Nu is het enige probleem met de harde vering en motorsteunen, da er op de buis van mn luchtfilter altijd speling begint te zitten van de vegen dat die krijgt.
Moet ik nog iets op vinden.
Enkel is daar nog prob dat ABS-pomp voorlopig nog in de weg zit.
Als ABS-pomp weg is maak ik een gat onder mn luchtfilter,
en air duct in mn bumper voor betere lucht-toevoer.
Ook heb ik nu nog dat alle trillingen overgezet worden op mn uitlaatlijn,
die leeft iets teveel
Zal morgen eens wa foto's trekken, dan krijgt iedereen een beeld bij mn project (als em eerst gewassen is )