Ik moest mn K&N filter vandaag ff uitwassen, en ik ben nog is in actie geschoten.
Ff hele inlaat erafgehaald, velocity stack en in en uitgang van weapon-R buis geschuurd en daarna fijn gepolierd, filter moest toch drogen.
Sommigen zullen het wel raar zicht vinden met al die tape, maar ik zoek meer een echt circuit-uitzicht als ik mijn motorkap opendoe.
Maakt me ook niet zoveel uit dat het daaronder er niet perfect en blinkend uitziet, just not my thing.
ducktape dient ook omdat ik de hele constructie zelf gemaakt heb van een weapon-r inlaatbuis, en een velocity stack die ik van hondanickx gekocht had voor mijn del sol.
Opnieuw moeten zagen, en zelf constructie moeten maken om de boel tot 1 passend geheel te maken.
heel wa meet-, slijp-, snij-, boor- en paswerk aan te pas gekomen
de verdikking op de buis was eigenlijk eerst om hem passend te maken in een airbox-ingang, maar die is bijeengeplooid in ongeval.
Mss binnenkort terug voor schuimkelk gaan kijken, geeft veel bruter geluid dan die K&N
in het begin had ik nog originele uitlaat maar wel een schuimkelk, en toen hoorde je enkel het aanzuig-geluid van die kelk als ik voorbijvloog
Nu is het net omgekeerd
Dan morgen nog dikkere aardingskabel installeren op mn chassisbalk nu ik is ne keer fatsoenlijke toegang heb
en ook is wa idiote buizen van mn weggehaalde airco eruithalen, die de lieve mensen van Mullens te lui waren om eruit te halen, steken er gewoon omgeplooid in.
Dan binnenkort ook eens rechtervoorkant terug onder handen nemen, ff geleden voorbumper erafgehad.
Na ongeval herstelling Mullens carrosserie laten doen.
Vooraf gezegd dat het 4500 ging kosten, uiteindelijk als ik em ging halen was het ineens 7000 (!), khad auto 6,5 betaald
Met onderdelen van de Gerdy dan nog allemaal eh.
Alles niet geschuurd, direct gewoon overspoten.
1ste rit sloegen ineens mn remmen vanzelf alles dicht dat er bijna iemand in mn kont zat,
mee teruggereden, zat defecte ABS-pomp in, maar testen voor ze een herstelling van 6maand terug meegeven..
Nee da zat er precies ni in voor 7K
Nu dus net voorbumper erafgehad, er is las op de lijn gelegd waar plaatwerk geplooid is achter zijscherm.
niks anti-roest, las compleet aant roesten.
Dan alles vol plamuur gesmeerd, waar op sommige plekken de roest er zo al doorkomt, en ni lichtbruin maar echt zo bruin als paardestront..
zijschermen dus nooit geschuurd, waren rode die direct overspoten zijn.
Achter mijn zijpinkers valt de witte lak er zo af en was ook al aant roesten..
En da na iets meer dan een jaar..
Ik wil dees gewoon ff vertellen omdat iedereen Mullens zo ophemelt, en ze hebben bij mij ook al een paar dingen opgelost die andere garages niet gedaan kregen..
(lees; de clowns van honda mechelen die nu weg is)
maar soms halen die ook echt clownskuren uit daar, en wie zn auto daar bij de carrosserie wil binnendoen mag na dit te lezen wel eens 2 keer nadenken