jonas (R-garage) schreef:het is hier al aangekaard door enkele mensen..een blok en een ander blok zijn geen twee dezelfde ookal zijn ze compleet std ..eens ge wijzigingen gaat doorvoeren moet elk blok induvidueel afgesteld worden (ecu herschrijven of programmeren)al dan niet stand-alone of hondata ding ..wat wil zeggen elk blok loopt exact op een andere map niet allen op een dezelfde ! als jij dus een map van iemand anders gaat gebruiken gaat er vast iets fout lopen ..er zijn zelfs geen 2 blokken die exact op dezelfde distributie liggen laat staan dat uw ontstekingcurve zal kloppen en uwen map air/fuel. als jij het zo toch wil gaan doen komen daar 100% met zekerheid problemen van ..maar ja die blokken kosten blijkbaar voor u nog niet genoeg .
jonas (R-garage) schreef:het is hier al aangekaard door enkele mensen..een blok en een ander blok zijn geen twee dezelfde ookal zijn ze compleet std ..eens ge wijzigingen gaat doorvoeren moet elk blok induvidueel afgesteld worden (ecu herschrijven of programmeren)al dan niet stand-alone of hondata ding ..wat wil zeggen elk blok loopt exact op een andere map niet allen op een dezelfde (zoals bij Honda het geval is)! als jij dus een map van iemand anders gaat gebruiken gaat er vast iets fout lopen ..er zijn zelfs geen 2 blokken die exact op dezelfde distributie liggen laat staan dat uw ontstekingscurve zal kloppen en uwen map air/fuel. als jij het zo toch wil gaan doen komen daar 100% met zekerheid problemen van ..maar ja die blokken kosten blijkbaar voor u nog niet genoeg .
psykotic schreef:ik blijf ook ni zo me die map rijden eh, ma da is een map van in totaal alles bijstellen 2000 gekost in totaal.
Dan heb ik al een basis, ik had al tegen de gerry van exztra gezegd da ik dan nog is langskwam om alles te laten nakijken en bijstellen indien nodig.
Ma dan kost me da 500 ipv 2000
@ hondanickx merci, dan ga ik is zien voor een ander conversie-harnas. Ik gok da het daaraan ligt dan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten