Update, nieuwe daily! Er zaten enkele hogere kosten aan te komen aan mijn avensis en onder het motto we gaan geen geld uitgeven aan nen auto da ons ni echt interesseert maar direct geopteerd om iets anders te zoeken nu dat ik nog wat geld kan recupereren van de Toyota
Vandaag dus getekend voor een tweede CRX'ke deze keer een Del Sol ESI uit 1995 met 141.000km ook een rode
Staat volledig origineel op een uitlaatsierstukje na. Kwa roest niets gezien enkel een klein beginnend plekje aan de wielkas rechts achter maar geen rampen. Wel heeft de motorkap wa builkes, is ooit dichtgegooid geweest toen er nog iets op de motor lag. Ook de achterbumper heeft 4 gaatjes van ooit eens een plak ofzo op te vijzen denk ik
Voor de rest zeer proper ook alles nog mooi blinkend rood zonder veel kleurverschil. Denk wel dat hij nog wat tam gereden zal zijn ofwel zijn ze gewoon ni zo snel als ik ervan gedacht had (ben dan ook maar tot 3500 toeren geweest ofzo) Kheb daar nog met een andere ESI uit 1998 met 178000km gereden dat ze ook staan hadden. Daar zaten een spruitstuk, een sportdemper en verlagingsveren op, die leek 'veel' vlotter in lage toeren heb ik de indruk..
Plannen id nabije toekomst:
AP schroefsetje,
lipje vooraan,
O.Z. Fittipaldi 15x6.5 mat zwart gedipped
en mijn type R pookske uit de andere crx hierin zetten
Op lange termijn veel teveel om op te sommen dat zien we met de tijd wel vooral veel van genieten
Een paar snelle plaatjes bij de praatjes (let dus niet te hard op de kleur, gsm foto's he..):
Normaal gezien rij ik er vanaf eind volgende week mee rond