Maar nu hebbek dus eindelijk ook een Honda, mijn 6e auto ik ree graag eens met iets anders, weliswaar komt deze op O-plaat. Tgaat dus over een CRXke van 1984 met een 1.5 PGM-FI motor, 75kw en amper 825kg rijklaar gewicht (staat zo op gelijkvormigheidsattest

De wagen is in goede staat, nergens geen roest + volledige onderhoudshistorie + ohb honda met facturen enal bij. Motorisch topstaat de motor zweet niet en hij lekt niet ook. Olieverbruik voorlopig nog niets gemerkt de eigenaar zei niets maar ja ik zelf heb nog maar 100km gereden ongeveer.. De lak is ook mooi kdenk mss wel ooit herspoten kweet het eigenlijk niet. Het interieur is zéér proper!
En hij rijdt echt goed, doet mij denken aan mijn eerste wagen een Swift 1.0 uit '94 kwa snelheidsgevoel bij 70 kmh bijvoorbeeld maar ook het pure rijden zonder servo en alle andere moderne hulpjes.. en ook aan mijn tweede wagen, een Pug 106 1.4 xs uit '03 dat was ook zo'n een speels autootje in de bochten

Der is spijtig genoeg ooit eens RV nen goeien tik mee gezet, alles is 'gemaakt' ma 't neusje staat wa bol en daardoor scheurt de plastic (gardebous, voorbumper, die zwarte voorplaat enz.) al een beetje..

En dan ook een ambetant probleem, mijn hendel van de pinkers is er na thuiskomst gewoon afgebroken

Als iemand toevallig kan helpen met een occasie stuk, dan heb ik zeker interesse

Verder ben ik spijtig genoeg met de pug 1x onverwachts door aquaplanning rond gegaan

Maar toen mijn ouders een firma wagen konden krijgen moest hun Toyota Avensis T22 1.6 vvt-i uit 2001 na trouwe dienst (nieuw gekocht en perfect onderhouden) de deur uit, ze vonden de prijs die ze er maar van zouden krijgen veel te weinig waardoor ik hem dus mocht overhouden. Ik wou de Golf best houden (en kosten aan blijven doen haha) maar het was dom geweest om het niet te aanvaarden aangezien ik toen ging samen wonen ook. En dus is nummer vijf nu mijn daily driver en dat zal waarschijnlijk lange tijd zo blijven. De Toyota verbruikt bij korte ritten (<15km) maar 7,1 à 7,3 l/100km en dan trek ik geregeld al eens goed in toeren

Genoeg lectuur nu zeker

Zozo ietsje langer voorgesteld dan ik dacht te doen, ma nekeer dak begin bennek vertrokken he ben waarschijnlijk nog vanalles vergeten haha
Zonnige groeten uit Welle, Jens