Kben een tijdje niet meer op't forum geweest, maar tis tijd om mijne topic eens wat te updaten.
Ondertussen heb ik na veel wikken en wegen mijne civic verkocht voor iets anders (lees:sneller) : 'n dc5 Acura RSX type-s. T deed wat pijn om hem weg te zien rijen, maar als ik em mis stap ik in de witte en das weg. Lang getwijfeld voor een DC2 te kopen, maar uiteindelijk toch voor K20 gegaan, en daar heb ik nog altijd geen spijt van. Kheb em stock op 65K Km gekocht, enkel Injen Cai en een uitlaat die veel te luid is/was. Veel miserie gehad om hem uiteindelijk op platen te krijgen door een heel gedoe met de verkoper, maar ondertussen rij ik er toch al een half jaarke mee rond.
Acura, dus:
LHD ( geen RHD voor mij in België)
Open dak
Cruise control
K20a2 (ep3 moteur) ipv K20a.
géén geile Brembo's. Maar wat niet is, kan nog komen.
De plannen zijn zeker niet extreem,geen stance-shit meer. lekker beefy banden en zeker niet meer laag. Interieur wordt deze winter geswapped naar zwart omdat het nu 'titanium grey' is. Zwart is gewoon veel sportiever, maar blijkbaar waren zijn de witte rsx'en met zwart interieur redelijk zeldzaam.
Laatste foto van de civic, de rsx op de achtergrond, op stock wielen.
![Afbeelding](https://farm4.staticflickr.com/3726/13111794424_1694b5c4a8_c.jpg)
En dan hoe em nu sinds 2 weken staat: KW var.2 op setje EP3 velgen dak gekocht heb (met schade) en opnieuw laten poederlakken, met 225/45/17 Bridgestone Potenza RE070's.
Zwaar tevreden van die banden.
![Afbeelding](http://s30.postimg.org/gy7e3ksip/IMG_0195.jpg)
Next up: uitlaat. Ktwijfel tussen Apex'i WS2 en die K-tuned uitlaatlijn. Toevallig iemand ervaring met die laatste ?