@Falz: das idd Switch9 met de EK9. Da spel is ook "mint", gelijk ze op EK9.org wel zouden zeggen

$1 schreef:$2Tevens ook nen downdate...: Mijnen buur is voor den TWEEDE keer tegen mijnen auto gereden. Vorige keer nieuwe achterbumper, nu ist de deur die er moet aan geloven...

$1 schreef:$2an van uw meterkes rechtsonder

$1 schreef:$2nap diene cluster da wou ik ook altijd al eens doen bij mijnen ej2, en da stuurke is ook zalig van nen 96 spec itr zeker??
was het veel werk om de cluster in te bouwen?
$1 schreef:$2a zou echt ne mooie finishing touch zijn![]()
Ik dacht dat ze enkel in RHD uitvoering bestonden..
Lichten ze amberkleurig op, of echt rood rood?
Moest ge die van u ooit wegdoen, (of een andere set te koop weten) let me know!!

$1 schreef:$2og eens zotte kosten gedaan
$1 schreef:$2$1 schreef:$2nap diene cluster da wou ik ook altijd al eens doen bij mijnen ej2, en da stuurke is ook zalig van nen 96 spec itr zeker??
was het veel werk om de cluster in te bouwen?
Merci,
Das idd een Spec 96 stuurke uit een JDM ITR.
Diene cluster is toch redelijk wa werk ze... Ik heb het op mijn gemak gedaan. En ben er toch gemakkelijk 3-4 avonden aan bezig geweest (2-3uur per avond)![]()
Er zijn genoeg DIY's te vinden op internet. Maar ik heb zo mijn eigen methode gebruikt. Maar komt toch voor 70% overeen met de meeste die je vindt
krijg soms de reactie van mensen die mee rijden "ey zoooot ge trekt em 2500tr door troode gebied"
knappe bougiekabels btw. zal wel nen ferme cent gekost hebbe aangezien het van spoon is
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 30 gasten