Voor een wagen als die van jou moet je een echte liefhebber vinden die al het werk en de creativiteit waardeert dat in het verwezelijken van een concept kruipt.
Bovendien moet hij/zij ook nog een beetje de wagen naar waarde weten te schatten.
Ik denk dat bijna iedereen hier wel snapt wat ik bedoel.
Onze auto's zijn een uiting van onze persoonlijkheid, een statement, ze zijn een stukje van onszelf geworden.
Helaas kijken de meeste tweedehandskopers door een andere bril naar de auto (emotie Vs. rationaliteit).
Je hebt er die zich in alle bochten proberen te wringen om toch maar iets aan je wagen af te kunnen keuren om zo de prijs te drukken.
Daarbij komt nog dat het merendeel van de tuningonderdelen zo goed als zeker verlieslatend zijn, je ziet slechts, in het beste geval, een deel van je centen van terug...
Eén van de redenen waarom ik enkel nog met OEM parts werk op mijn wagens... (ook omwille van de kompleet van de pot gerukte keuring regels

)
Goed dus dat je besloten hebt om je fraaie FN te houden en om hem verder te vertroetelen.
Want geloof me, als je een project waar je jaren tijd, geld en energie ingestoken hebt verkoopt, en je ziet je ex-troetelkind daarna aan sneltreintempo aftakelen, dat raakt je... (I've been there)
Veel plezier nog met je wagen, enneuh, ik mis eigenlijk nog een Type R kofferspoiler achteraan?