JDM-civic schreef:heb het dus eens geprobeert met een fijn sleutelke, en zelfs dat lukte niet.. uiteindelijk viel men sleutelke er tussen en vandaag tijdens het rijden hoorde ik het onder de auto vallen dus ben maar gestopt voor dat ik men ganse gereedschapskist kwijt ben laat t wel eens een keer doen alsk bij de garage passeer
JDM-civic schreef:Het is een merkbaar verschil, auto trekt vlotter door zen toeren heen en bovenin trekt die nog efkes door wat die bij een originele IM niet doet, en ook het geluid wordt veel rauwer..
Ik kan u alles wel gaan uitleggen maar het staat eig allemaal beschreven op deze site : http://www.dodo-upgrades.nl/
Klikken op Swapping IM D14A3/4
Staan ook dyno grafieken bij, meestal rond de 12pk erbij
veel leesplezier
JDM-civic schreef:Ja bij een d15 komt er wel weer wat meer bij kijken idd, gij moet u ganse kabelboom verandere, onsteking en ecu, het enigste wat ik moest is de kabelboom wat uitsnijden zodat de sensors overal geraken.
Zijn er genoeg wat een mpfi swap hebben gedaan , dus denk dat t beste is dat ge eens een topic hierover aanmaakt ofzo.
Kameraad van mij heeft geloof ik nog een ecu en kabelboom liggen..
stuur green eg hatch van hier opt forum eens een pm, die weet er zoiezo meer over
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten