Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)
door CIVICSKE » do 19 jul 2012, 18:27
Wat moet een B16A1 hebben van compressie?
Hoeveel kan ik van de cilinderkop doen om compressie te verhogen. / Dunnere koppakking steken.
Once Vtec .............................................................................................Forever Vtec
-
CIVICSKE
- B18 Poster
-
- Berichten: 426
- Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 14:01
- Woonplaats: Beveren-Waas
- my honda: DC2-FK2-S2000
- Advertenties:
door jonas (R-garage) » do 19 jul 2012, 20:41
hier gaan we weer ..
wat is het doel ermee ?
wat ga je eventueel nog veranderen /inside outside the engine ..?
budjet ook niet echt onbelangrijk ..
mogelijkheden zijn er genoeg om te doen ..
waarom compressi omhoog brengen als ik vragen mag zuipt hem nog niet genoeg ofwat ?
je kan je kop vlakken tot aan de zitting hoogte van de inlaat ! maar of jij daar wat aan gaat hebben is voor mij een vraag ,en meschien voor jou een weet als je met een std ecu rijdt zou ik er nooit aan denken om dit te doen omdat je dan uw vermogen verlegt en het nietmeer is volgens wat de ecu weet om te geven aan naft en lucht verhouding AIR/feul RATIO ..laat staan uw ontstekinggraden..
hou het std als je nietveel midellen hebt.
vragen kost niets maar alle kennis vrij geven kost uwe kop op de race.
-
jonas (R-garage)
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 1626
- Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
- Woonplaats: kempen,tielen
- my honda: civic,crx
- Advertenties:
-
Keer terug naar B-Series
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast