kahana schreef:tot zover de betrouwbare originele EE9
(verkrachte exemplaren +1, waarde originele exemplaren + x %)
wat een nutteloze reactie zeg..
kijk, ik speel met het IDEE om nokkenassen te vervangen.. feit is dat interne aanpassingen me dusdanig afschrikken dat ik er meer tegen ben dan voor.. desondanks mag ik toch wel informatie inwinnen hieromtrend?
en wat het verkracht exemplaar betreft.. spreek voor jezelf aub! de auto word hier meer verwend dan mijn vrouw!
maar... een ligt een andere (niet-orginele)
motor in die zijn volledige capaciteit niet kan geven doordat al de rest nog B16A1 orgineel is..
wat maakt het jou een ruk uit dat ik onder de motorkap dingen wil wijzigen zodat ie dat wel kan?
zijn trouwens bolt-ons dus al het orgineel spul blijft aanwezig
(los van mijn vraag over de nokkenassen dus, daar wil ik me eerst goed in verdiepen)
maar al gooi ik er een type-r motor in, is MIJN wagen en blijft bij mij..
of iemand dan vind dat ie waardeloos is kan me echt geen hol schelen want voor mij is ze onbetaalbaar
verder als het je gerust mag stellen.. buitenkant blijft VOLLEDIG orgineel en ik ga verder met het restoreren (oftewel piekfijn tot in detail afmaken) waar CyRaX gestopt is, het enige dat ik wil zijn de pk's die de blok heeft..
(en een beetje extra kan geen kwaad)
mijn oprechte excuses hiervoor