Simpele vraag ,
Welke gasklep grootte zou het 'beste' zijn om op een b16a1 teplaatsen?
Ikzelf dacht 64 maar tch ng eens de meningen vragen?
Enige mods aan de motor zijn ( indien da nodig zou zijn) volledige uitlaatlijn, header, inlaat..
Grtz
jonas (R-garage) schreef:Groter = altijd beter ..behalve met oem ecu dan is't slechter .
V-tje integra schreef:ik zou gaan voor stock intake en gasklep an een itr! heb daar al veel goeie dingen van gelezen en gehoord op stock b16a1... en prijs valt nog mee in occasie
jonas (R-garage) schreef:V-tje integra schreef:ik zou gaan voor stock intake en gasklep an een itr! heb daar al veel goeie dingen van gelezen en gehoord op stock b16a1... en prijs valt nog mee in occasie
ik rij graag mijn motor stuk..
V-tje integra schreef:ik zou gaan voor stock intake en gasklep an een itr! heb daar al veel goeie dingen van gelezen en gehoord op stock b16a1... en prijs valt nog mee in occasie
krissedc2 schreef:grotere gasklep is niet altijd beter, op racewars met iemand gepraat die op zijn B18 een grotere gasklep had gestoken resultaat : voor de gasklep 213pk en na de grotere gasklep 203 pk dure update als je het mij vraagt....
en had niks te maken met mappen...had een volledig stand alone systeem
grotere gasklep komt pas van pas als ge andere nokken etc begint te steken, dan hebt ge echt meer lucht nodig....
en op nen b16 de gasklep van nen itr steken is hetzelfde als op nen itr een grotere gasklep steken imo...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast