Pagina 2 van 2

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2010, 19:32
door lifebeginsat8000rpm
integradical schreef:zijn in nl toch veel wat het doen op stock blok,dus waarom zou dat niet gaan

dank u toch iemand lol :D is nu niet om 1.5bar te draaien e dacht 0.3-0.6 bar heb ik mij laten vertellen ....

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: za 01 jan 2011, 11:15
door Goosse
mss ben je hier iets mee

http://www.homemadeturbo.com/

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2011, 09:24
door B series driver
lifebeginsat8000rpm schreef:
integradical schreef:zijn in nl toch veel wat het doen op stock blok,dus waarom zou dat niet gaan

dank u toch iemand lol :D is nu niet om 1.5bar te draaien e dacht 0.3-0.6 bar heb ik mij laten vertellen ....

0.3 a 0.6 bar moet denk ik wel lukken zonder iets aan te passen mischien juist arp kopbouten. ma de vraag is wel hoelang hij dan mee gaat gaan hoe hoger de druk hoe meer risico da em kapot draait he ik ben er ook mee bezig om tegen volgend jaar turbo te rijden op men b16a2 ook low boost maar kga wel men blok een klein beetje bouwen :)

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2011, 16:05
door falz
met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

hier zijn er nog een paar:

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2011, 16:13
door dimi ej9
falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

hier zijn er nog een paar:

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2011, 16:52
door jonas (R-garage)
dimi ej9 schreef:
falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

hier zijn er nog een paar:

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)


dat kun je doen omdat uwen blok sneller kapot gaat zijn dan de turbo...

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2011, 18:21
door DelSolTypeR
de mannen die mijn B18 in men sol gestoken hebben, hebben nog een turbo op een stock motor geplaatst, ook eerst brokken gereden maar dan blijkbaar de juiste afstellingen gevonden, 3j zo rondgereden zonder brokken te maken.. Turbo en alles kwamen ook van verschillende wagens..

het is te doen maar het punt blijft wel dat de afstelling PERFECT moet zijn, of ge maakt inderdaad brokken..

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: wo 08 jun 2011, 20:27
door falz
jonas (R-garage) schreef:
dimi ej9 schreef:
falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

hier zijn er nog een paar:

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)


dat kun je doen omdat uwen blok sneller kapot gaat zijn dan de turbo...


denk dat da een van de weinige manieren is om een honda blok kapot te krijge :D

Re: turbo b

BerichtGeplaatst: do 09 jun 2011, 08:46
door B series driver
falz schreef:
jonas (R-garage) schreef:
dimi ej9 schreef:
falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

hier zijn er nog een paar:

http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)


dat kun je doen omdat uwen blok sneller kapot gaat zijn dan de turbo...


denk dat da een van de weinige manieren is om een honda blok kapot te krijge :D

en als je nu eens kop ervan haalt en juist arp kopbouten plaatst en iets lagere compresie pistons en andere drijfstangen en acl race lagers hoeveel druk kan een b serie dan ongeveer aan?? dan valt het kwa kosten al bij al nog mee als je het werk zelf kan doen