ik weet niet of dat hier al iemand gevraagd heeft of niet dus:
ik zal volgende week woensdag een nieuwe civic 1.4s hebben .
nu is de vraag hoe rijd je hier het best mee om nadien geen tamme wagen te hebben.
iemand ervaring mee?
Jebus schreef:mij hebben ze vertelt bij honda als ik mijn accord gekocht heb dat de wagen gerodeert is van in het fabriek uit, dus echt roderen zou je niet meer moeten doen
wel altijd mooi warm rijden natuurlijk
grtz
Dj3scoupe schreef:Jebus schreef:mij hebben ze vertelt bij honda als ik mijn accord gekocht heb dat de wagen gerodeert is van in het fabriek uit, dus echt roderen zou je niet meer moeten doen
wel altijd mooi warm rijden natuurlijk
grtz
daar geloof ik toch niet veel van als ze da bij alle nieuwe wagens zoude doen zouden ze nogal tijd/geld verliezen.
Die auto wordt in elkaar gestoken, rolt van de band en that's it. om de x aantal zulle ze een aantal auto's testen meer niet.
Aan de kms op de auto ziet ge toch hoeveel er mee gereden is.
wissen schreef:ik weet niet of dat hier al iemand gevraagd heeft of niet dus:
ik zal volgende week woensdag een nieuwe civic 1.4s hebben .
nu is de vraag hoe rijd je hier het best mee om nadien geen tamme wagen te hebben.
iemand ervaring mee?
matsuchi-san schreef:ge zout keer moeten weten wa da uwe oto al heeft meegemaakt voor da em bij de garage aankomt
de meeste komen van de boot,en ze moeten diene boot lossen in zeebrugge meestal,die gasten die die auto's lossen zijn halve rallychauffeurs:),met koude motor zo rap mogelijk de boot af en naar het plaatske op de kade en dan terug,
en de accidenten da er daar gebeuren,een kennis van mij is carrossier/spuiter bij zo een bedrijf en hij kan het aantal schadewagens enzovoort nie rap genoeg herstellen,
dus de meeste van die auto's hebben al een spot repairke gehad nog voorda gij ermee gereden hebt
ohja zijn bedrijf lost vooral Japanese merken Mitsu,nissan enzovoort; kmoet er geen tekeningske bijmaken zekers
dus inrijden zou ik niet doen,gewoon direct uwen rijstijl aanleren aan diene oto
Vteclover schreef:op 20000 zal ik wel moeten gaan voor het boekje en hondaassistence.zullen daar raar opkijken als ze de HAMP oliefilter daar zullen afdraaien hehe
Nasty schreef:Vteclover schreef:op 20000 zal ik wel moeten gaan voor het boekje en hondaassistence.zullen daar raar opkijken als ze de HAMP oliefilter daar zullen afdraaien hehe
zie maar dat ze uwe garantie niet gaan intrekken zo
Dj3scoupe schreef:Nasty schreef:Vteclover schreef:op 20000 zal ik wel moeten gaan voor het boekje en hondaassistence.zullen daar raar opkijken als ze de HAMP oliefilter daar zullen afdraaien hehe
zie maar dat ze uwe garantie niet gaan intrekken zo
overdrijff
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten