Re: M&M S2K & FK8: R-08217= pictuRes P47
Geplaatst: zo 04 maart 2018, 23:50
Inmiddels is de FK2 op de testbank geweest, en zeker leuk resultaat behaald.
Stage 1 tune zit op 354,7 Pk en 485 Nm....
Meer is wel mogelijk, alleen de luchtmassa meter zit aan zijn max.
Hierdoor kan de ecu niet zien dat er meer lucht binnenkomt en dus niet brandstof/onsteking correcties maken. Er zijn wel maniertjes om wat meer "rek" in te krijgen, maar dat zijn allemaal lap middelen.
Het verschil is echt enorm, koppel komt er mooi vloeiend in! Het koppel lager dan 3000 toeren is niet aan te raden.
Inmiddels eigen apparatuur aangeschaft, ecu hoeft 1 keer los voor unlocken. Daarna via OBD te flashen!
Linkje naar blog op mijn website:
http://www.vandrietuning.nl/honda-civic-type-r-fk2-stage-1-reflash/
Stage 1 tune zit op 354,7 Pk en 485 Nm....
Meer is wel mogelijk, alleen de luchtmassa meter zit aan zijn max.
Hierdoor kan de ecu niet zien dat er meer lucht binnenkomt en dus niet brandstof/onsteking correcties maken. Er zijn wel maniertjes om wat meer "rek" in te krijgen, maar dat zijn allemaal lap middelen.
Het verschil is echt enorm, koppel komt er mooi vloeiend in! Het koppel lager dan 3000 toeren is niet aan te raden.
Inmiddels eigen apparatuur aangeschaft, ecu hoeft 1 keer los voor unlocken. Daarna via OBD te flashen!
Linkje naar blog op mijn website:
http://www.vandrietuning.nl/honda-civic-type-r-fk2-stage-1-reflash/