Als 11,7 niet te rijk is dan doe je maar zo verder Leo, wel grappig dat je je hier ff komt verdedigen terwijl ik niet eens commentaar op jou gaf.
Iedereen weet dat de oem ecu altijd te rijk staat en dat je een heel pak naft uitspaart door zelfs op een oem ecu hondata te installeren.
Toevallig stond hij niet zo rijk door zijn mods ja maar 11,7 zou ik toch niet normaal noemen.
Wel ja 450 is wel teveel ge kunt zeggen wat ge wilt, ik ken er genoeg die het goedkoper doen zelfs de officiële Hondata dealer, waar je niet het risico loopt van miserie te krijgen met uw ecu, want die fixt het dan, waardoor je niet nog is 200 km op en af kan rijden, ik heb zelfs 350 betaald met 4u afstelling erbij.
Mijn laatste afstelling (de beste) was zelfs zonder bank en was nog goedkoper.
En ik zeg u als uw uitlaat te restrictief is dat ge die 20 pk niet haalt uit uw nokken, gevallen genoeg op hondata forum, maar geloof wat ge wilt
Ook civics genoeg gezien met nokken dat niet sneller waren dan met stock internals, dus op papier of reëel is nog heel wat anders.
Nuja als ge uwe civic helemaal leeg haalt dan is ene van 230 pk ook sneller dan ene van 250 die nog stock interieur heeft he, das nogal logisch.