Dat België bovendien eist dat voor tweedehandswagens uit andere EU-landen het zogenaamde Europese certificaat van overeenstemming - het vroegere gelijkvormigheidsattest - wordt voorgelegd, is eveneens tegen de Europese regels, luidt het. België moet nu onmiddellijk de keuringsregels aanpassen. Doet het dat niet, dan kan het een boete krijgen.
Andy schreef:Dan is het een Duitse wagen en geen Japanse meer
Andy schreef:Dan is het een Duitse wagen en geen Japanse meer
falz schreef:Andy schreef:Dan is het een Duitse wagen en geen Japanse meer
toch niet
als het een japanse import is met een korte chassisnummer, dus bv EK9-1000088 (van een pre-facelift EK9) dan is het gewoon dezelfde procedure alsof je deze rechtstreeks uit Japan haalt
voor EU spec japanse wagens, met lange chassisnummers zoals wij ze hier hebben (16 digits is dat zeker ?) dan is het een gewone Duitse wagen om in te voeren.
dus een ek9 uit duitsland laten komen is evenveel werk (buiten de shipping dan) als eentje uit Japan laten komen
shibuya schreef:klees op andere sites en andere fora toch andere dingen
zal donderdag wel is langs keuring passeren dan
falz schreef:shibuya schreef:klees op andere sites en andere fora toch andere dingen
zal donderdag wel is langs keuring passeren dan
laat da eens zien dan, want kben er dan eens benieuwd naar :p
shibuya schreef:de keuring laten zien? ik denk da gij da ook wel kent he micha daar moet ek toch geen foto's van gaan trekken zeker?
falz schreef:shibuya schreef:de keuring laten zien? ik denk da gij da ook wel kent he micha daar moet ek toch geen foto's van gaan trekken zeker?
neenee, die andere fora é :p als da inderdaad zo is, dan is da intressant ;p
Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten