sowieso moet je een europees gelijkvormigheidsattest aanvragen bij Honda waarop alle gegevens van de auto staan , daarna kan je met alle documenten van uitschrijving in NL en aankoopbewijs en nog een blad van de duane naar de keuring
Daar doen ze een zogenaamde keuring voor verkoop en als ze dan zien dat er een andere motor inzit hang je
(wat ze wss wel zullen doen bij de minste vermoedens net omdat hij van NL komt...)
RdW keuring en die papieren laten veranderen enzo zal imo alleen maar meer argwaan en problemen maken vrees ik...
Optie 2 had kunnen zijn dat je een alleenstaand geval van keuring zou aanvragen maar dan moet je auto van voor iets van' (+-)'92 zijn of nooit in europa zijn ingevoerd waardoor er dus ook geen europees gelijkvormigheidsattest voor bestaat...
Daar krijg je dan een attest + typeplaatje enz. , daar kom je wel met veel meer weg: ik ken iemand die met serieus getuned japans spul er zo toch al een heeft laten keuren maar als gewone particulier zou ik hier ook nooit aan beginnen