Ge hebt u nog ni veel verdiept in de info over een "s"
De eerste serie die hadden slechte bougie's waarvan de puntjes afbraken , en die kwamen dan in je cilinderwand , ook gingen ze soms olie zuipen , er zijn in de latere versie wat motorische aanpassingen gebeurt , extra sproeiers enzo , om de motor beter te smeren.
Maar de s2000 is niet geschikt als drifter hé , waarom is er maar ene japaner ooit eens mee begonnen , zie youtube , en waarom zijn er niet veel meer mensen mee bezig ??
Daaruit blijkt wel dat er ergens 'iets' moet zijn , waardoor het niet de beste keuze is om te gaan driften hé.
Ge kunt ook al uw maandloontjes al best aan de kant zetten voor bakproblemen. Da's er allemaal ni tegen bestand zenne...
Zelfs aangepast , na 15000 € kosten , blijft da ni heel als ge wild gaat gaan.
Ne keer schuingooien in de regen , da's ni driften hé , da's meer schuiven , en dan lijd zoiets ni veel , maar echt driften is op den droge , met veel rook en pk's hé.