b18c swap of rivisie

Enkel specifieke vragen over dit model!

Re: b18c swap of rivisie

Berichtdoor ep3bp » di 23 aug 2011, 17:36

jonas (R-garage) schreef:
krissedc2 schreef:vind da echt wel vrij veel ;) ni da ze het ni waard zijn he...verre van 8-)
ma zegt tege eendert wie da ge nen auto van 14 jaar gekocht hebt voor 10k en die lache toch wel keer ze :cry:
ik denk da de speculeerbare hoge prijzen liggen bij het probleem van de dinosaurussen.....

ge ziet wat ge me uwe engelsen integra voorhebt e ge wou ne goedkopen wa als ge ziet wa ge hebt had ik liever wel wa meer betaald :lol:


en wa heb ik er dan met voor? :) btw da was ni slecht bedoeld he.... :( ma voor aan 10k te komen.....damn kga wel winst make ze dan :party: zou ook "moest ik hem ooit verkopen" graag de waarde krijgen voor mijn auto mja....als ge hem op kapaza zet en der komt iemand da der niet van afweet buite dat ne mooie auto is....en ge vraagt er 10k voor :D denk ni da ge veel mailkes zult krijge dan :? los vant feit da iemand da er wel iets van kent wel weet da diene da waard is ale ja tis te zien welke staat dan ook 8-)[/quote]

nen engelse zulde dus nooit voor 10K kunnen verkopen ..[/quote]
x2 uw blok is zowiezo voor de vuilbak tenzij dat ge graag olie koopt ;)
ep3bp
H23 Poster
 
Berichten: 796
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:22
Woonplaats: voorde-ninove
my honda: ep3
Advertenties:



  • Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor krissedc2 » di 23 aug 2011, 17:55

    voor 10k krijgt ge nen engelse idd nie weg...stuur rechts is het enige probleem daarbij aja terwijl da echt geen enkel probleem is mja persoonlijke voor keur zeker :) ni dak er 10 voor zou vrage.... :teehee: en olie kopen tjah....da doe niemand he voor zijn B18tje....
    en kgaan hem voorlopig toch tussen mijn chassis late zitte de motor en zien wat geeft...koste hebde altijd ;) zelfs voor 10k
    Laatst bijgewerkt door krissedc2 op di 23 aug 2011, 17:59, in totaal 1 keer bewerkt.
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor R200TEG » di 23 aug 2011, 17:58

    Belgische zijn gewoon keihard overpriced... 40% heeft al samengezeten, 50% zuipt olie, 9% denkt dat hij van goud is gemaakt en 1% is het waard. Geen enkelen Integra staat perfect in orde, er zijn overal kosten aan .
    Afbeelding
    Feel. Reveal. Waza. Energy. Satisfaction.
    感じろ。示せ。ワザ、力、喜び。
    ホンダインテグラタイプR
    Avatar gebruiker
    R200TEG
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1213
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 10:18
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: Integra DC2///E92
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor jonas (R-garage) » di 23 aug 2011, 18:05

    Barvic schreef:Belgische zijn gewoon keihard overpriced... 40% heeft al samengezeten, 50% zuipt olie, 9% denkt dat hij van goud is gemaakt en 1% is het waard. Geen enkelen Integra staat perfect in orde, er zijn overal kosten aan .


    buiten enkele dan ..en olie zuipen ze vanaf 100.000km of toch daar-rond..10k voor nen belgische is normaal niet dat ik dat daaraan zou geven als je weet dat een goede oem motor nieuw al 6500 euro kost .. sommigen laten er zelfs bouwen van 10k of meer ..
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor R200TEG » di 23 aug 2011, 18:10

    Elken integra gebruikt olie..wat maar normaal is.. 10K is hier normaal en da's gewoon puur door het feit vraag-aanbod...
    Ne nieuwen onderblok kost 3000€, kop 2000€, dus ge zult er idd nie ver af zitten met 6k...
    Als ge uwe ouden blok afgeeft, en ne gereviseerde in de plaats koopt (of gewoon nen "goeien" blok) zijt ge een dikke 2000€ kwijt gok ik ?
    Afbeelding
    Feel. Reveal. Waza. Energy. Satisfaction.
    感じろ。示せ。ワザ、力、喜び。
    ホンダインテグラタイプR
    Avatar gebruiker
    R200TEG
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1213
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 10:18
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: Integra DC2///E92
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor krissedc2 » di 23 aug 2011, 18:14

    volgens mij ist ook wel vraag en aanbod ze...en goh wete zelf al koop ik nen volledige nieuwe blok wa ik zeker nog ni gaan doen :zot:
    dan kom ik nog ni aan 10k :nee: in england smijte ze met tegs naar u hoofd maat kwestie van ne goeie te vinde...mja dito barvic : zelfs voor 10k hebt ger mss nog koste aan MAAR!!! jonas er zullen er inderdaad goeie bijzitten ;)
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor krissedc2 » di 23 aug 2011, 18:27

    ff een voorbeeldje zette :P en khoop dak ni onder mijn voete krijg van de mod want tis om e standpuntje te tone :mrgreen:

    http://www.pistonheads.com/sales/3147205.htm

    6750 pond zoals ge ziet en met onderhandelen pak ale kom kzal ni overdrijven....6500 pond AKA 7.439,15100 euro ( uitgerekend aan wisselkoers vandaag...) VOOR NEN DC 5 he manne, ok ge zit rechts swat met kleine 1000 derop te legge bouwt ge hem om naar belgische keuring....da komt op 8500 euro... :dom: als ik het mij goed herinner stond er opt vorig forum ene te koop voor 17k :denk:
    kapotlache noem ik da :teehee: ni slecht bedoeld echt ni :shoot: er is gewoon te weinig aanbod in belgie en de huidige eigenaars wete da....
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor ep3bp » di 23 aug 2011, 18:36

    krissedc2 schreef:ff een voorbeeldje zette :P en khoop dak ni onder mijn voete krijg van de mod want tis om e standpuntje te tone :mrgreen:

    http://www.pistonheads.com/sales/3147205.htm

    6750 pond zoals ge ziet en met onderhandelen pak ale kom kzal ni overdrijven....6500 pond AKA 7.439,15100 euro ( uitgerekend aan wisselkoers vandaag...) VOOR NEN DC 5 he manne, ok ge zit rechts swat met kleine 1000 derop te legge bouwt ge hem om naar belgische keuring....da komt op 8500 euro... :dom: als ik het mij goed herinner stond er opt vorig forum ene te koop voor 17k :denk:
    kapotlache noem ik da :teehee: ni slecht bedoeld echt ni :shoot: er is gewoon te weinig aanbod in belgie en de huidige eigenaars wete da....

    wrm eje dan gene dc5 gekocht? :roll:
    ep3bp
    H23 Poster
     
    Berichten: 796
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:22
    Woonplaats: voorde-ninove
    my honda: ep3
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor krissedc2 » di 23 aug 2011, 18:42

    :denk: biv en taks liggen nog te hoog....en dc2 schijnt beter te zijn ask emsy :lol: en 190 pk verzekeren op 23 jarige leeftijd als ge alleen woont is nogal duur....zeker met 2 auto's :doh: laat staan dat er 225 worde met ne jongere auto
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor Lionel » di 23 aug 2011, 21:32

    Barvic schreef:Belgische zijn gewoon keihard overpriced... 40% heeft al samengezeten, 50% zuipt olie, 9% denkt dat hij van goud is gemaakt en 1% is het waard. Geen enkelen Integra staat perfect in orde, er zijn overal kosten aan .


    overpriced ? ga maar in frankrijk kijken dan !

    Elken integra gebruikt olie..wat maar normaal is.. 10K is hier normaal en da's gewoon puur door het feit vraag-aanbod...


    Mijn ITR verbruikt geen olie,..

    Zou ik geïmporteerd hebben uit de UK, zou ik zowizo voor een DC5 zijn gegaan, die zal je later wel nog voor 10k + kunnen verkopen .

    GOEDKOOP zal altijd DUURKOOP blijven
    Afbeelding
    FOTO'S VAN UW WAGEN?
    FB Likehttps://www.facebook.com/originalframe
    Avatar gebruiker
    Lionel
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1639
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:08
    Woonplaats: Vl-Brabant
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor R200TEG » di 23 aug 2011, 21:48

    DC5 moet ge homologeren.
    Elken ITR verbruikt olie... ik heb het nie over 5L/1000 km he, gewoon in't algemeen ;)
    Afbeelding
    Feel. Reveal. Waza. Energy. Satisfaction.
    感じろ。示せ。ワザ、力、喜び。
    ホンダインテグラタイプR
    Avatar gebruiker
    R200TEG
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1213
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 10:18
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: Integra DC2///E92
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor krissedc2 » di 23 aug 2011, 22:22

    Met stuur rechts en meer als 10k...dan rijk terug naar uk ze :p dan ist daar ma 5k nimeer :p lol en goedkoop altijd duurkoop? Denk da da spreke uit ondervinding...tis maar mijn menimg he dak gegeven heb :p ik begrijp ook da als ge iets verkoopt daart max wilt uithalen...logisch... als ger 10 aan wilt geven en kunt, terwijl het voor 3 4 of 5 ook gaat mss 6 nog ma in het buiteland dan is da een keuze da ge maakt he :p nee? Ma hier 8 betale en werk aan hebbe of minder ( veel) ma uit het buiteland en werk aan hebbe ? Dan was en is de mijne rap gemaakt :p
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor Lionel » wo 24 aug 2011, 11:37

    Keuze is er inderdaad maar hoelang en hoeveel itr's heb je bekeken?
    Afbeelding
    FOTO'S VAN UW WAGEN?
    FB Likehttps://www.facebook.com/originalframe
    Avatar gebruiker
    Lionel
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1639
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:08
    Woonplaats: Vl-Brabant
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor krissedc2 » wo 24 aug 2011, 13:55

    Goh heb op pistonheads paar weken gezete ale maande als ge de " nu nog niet periode" meetelt dan itr-dc2.com en dan de engelse kapaza gumtree dus denk ni dak ver van 50 zal zitte tegenover de magic 10?? Van belgie...aanbod genoeg daar ;) alleen da ge erachter moet gaan wa heel goe meevalt als ge geen fille hebt mja ge komt wel thuis met itr :p lol
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor Lionel » wo 24 aug 2011, 15:43

    Maar in het echt hoeveel heb je er gezien ?
    Afbeelding
    FOTO'S VAN UW WAGEN?
    FB Likehttps://www.facebook.com/originalframe
    Avatar gebruiker
    Lionel
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1639
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:08
    Woonplaats: Vl-Brabant
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar integra

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast