Kwa "aansluitingen" van de fiches verandert er in principe niks als je bij dezelfde obd (0/1/2a/2b) blijft...
De motorkabelboom voor een links –en rechtsgestuurde is kwa aanluiten hetzelfde. Enkel ligt deze in spiegelbeeld (omdat de boom de wagen binnen gaat aan de kant van de passagier en dit is verschillend bij LHD en RHD uiteraard).
Gewoon een boom uit een linksgestuurde van dat model motor op aansluiten.
Ik heb bvb een B18C-R (uit ’00 JDM ITR-RHD-) zitten in mijn EDM ’92 EG6. Ik heb mijn originele boom behouden. Enkel de fiches van de injectoren en de alternator heb ik moeten verwisselen met deze van de ITR. Dit omdat de ITR een obd2b was en de EG6 een obd1.
Je hebt een “ESI”... Ik dacht dat je deze boom gewoon kon gebruiken voor een B16A (beide VTEC). Wel kijken naar de obd’s van motor en wagen en deze op mekaar afstemmen...
Hier staat ook veel info:
http://honda-tech.com/honda-civic-del-s ... c-2987229/