Automaxx Street Power 2012

Praat hier na over meetings

Automaxx Street Power 2012

Berichtdoor WesleyS » zo 01 apr 2012, 22:54

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier staat de rest: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.171638192957847.36511.100003350013688&type=3

Er komen van de week zeker nog 100 foto's bij :)
WesleyS
Camino user
 
Berichten: 48
Geregistreerd: ma 02 jan 2012, 22:36
my honda: Civic EJ9 Facelift
Advertenties:



  • Re: Automaxx Street Power 2012

    Berichtdoor falz » ma 02 apr 2012, 22:00

    haha, de velgjes van Simon :D onze engelse time attack rijder :D
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1393
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 08:29
    Woonplaats: Herentals / Beerse
    my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

    Re: Automaxx Street Power 2012

    Berichtdoor Al-X » wo 04 apr 2012, 19:46

    Zo, eindelijk de tijd om m'n zegje over Streetpower te doen :)

    Met een groepje zijn we zaterdagochtend vroeg (voor een zaterdag dan :P), aan de barre tocht vanuit Zeeland naar Assen begonnen.
    Was niet zo heel veel te beleven, afgezien van wat Polen en vrachtwagens enzo, voor de rest niet veel spannends tijdens de 3uur+kleine-pauze-rit.
    Overigens nog wel een opvallend puntje: Ik was goed en wel anderhalf uur in Drenthe, en ik kreeg een smsje van Vodafone: "Uw Internet in het Buitenland Bundel is voor 90% verbruikt blabla..". Dus bij deze: Drenthe valt onder buitenland! :lol:

    Maargoed, eenmaal daar aangekomen, was het nog even stress: DE TICKETS LAGEN NOG THUIS! :|. Na wat heen en weer bellen enzo, kwam Jeroen (H22TCH) nog met een geweldig idee! Hun hadden een laptop en printer bij, even een telefoon als accesspoint gebruiken, en zo de tickets printen. Want het waren tenslotte toch e-tickets. Maargoed, eer hun hier in het park waren, duurde nog 2 uur. Dus bij het inchecken toch even brutaal geweest en gevraagd of we ze alsjebliiiiiiiieeeeeeeeeft daar even uit mochten printen :blush:. En dat mocht, dus een GROTE zorg minder!

    Dus met die stress verholpen, even het huisje ingericht, en richting Assen, wat tijd doden, boodschappen, dat soort crap. Ook nog even op het circuit gekeken bij het motorgebeuren (GP3?), maar het was wel érg koud met die wind :|.
    Toch opt gemakkie richting het huisje, want de andere helft van het groepje kwam ook nog vanuit België, ze waren pas tegen de middag vertrokken.
    Daarna zijn de dames (en heren :P) aan het eten begonnen, en ben ik samen met Maikel nog even bij Michiel (Grasshoppa) langsgereden, omdat ik zijn harnessbar heb overgenomen. Nogmaals bedankt hiervoor, is echt een net ding!

    We spoelen de tijd eventjes door naar zondagochtend uur of 9, toen de wekker ging.
    Met frisse tegenzin wakker worden, om te beseffen dat het tóch verstandig was om eruit te gaan, dus zo gezegd, zo gedaan. En vervolgens rond een uur of half 12 waren we op het circuit!
    Eerst even een rondje gelopen over de paddock, om vervolgens even vanaf de hoofdtribune bij het sprinten te kijken, altijd leuk!
    Stiekem vond ik het prachtig dat het nog even iets ging regenen, bizar wat dat voor je grip doet! Vooral die EE9 turbo op z'n full slicks kon het niet meer helemaal kwijt toen, wat een klappen! :up:

    Na een poosje daar gekeken te hebben, even richting de HCN/Showoff pitboxen, waar ik éindelijk Jinske tegenkwam! :P Vervolgens achter haar aan zo'n 89463 keer over de paddock, omdat we van hot naar her werden gestuurd, om uit te komen bij de Riders Info, voor een pershesje. Eindelijk overal rondlopen met m'n camera :D

    Dus weer richting het sprinten, nu maar ter hoogte van de startlijn, véél beter voor de foto's!
    Aangezien ik niet veel zin meer heb om te typen, de korte samenvatting van de rest:

    Na het sprinten even een stukje paddock gedaan, EINDELIJK m'n cheapass energy van Dylan gehad (:blush:), en toen nog eventjes vanaf het dak bij de pits gekeken naar die indiaan met z'n Weber-vrachtwagen. Was wel geinig, maar had er eerlijk gezegd meer van verwacht..
    Vervolgens weer een rondje paddock, en maar eens wat foto's bij de CCH en HHM stands gemaakt, maar helaas niet zoveel :(
    Weer richting de baan gegaan, voor het Time Attack feest! Valt weinig over te zeggen, behalve dat je er leuk foto's kon maken! Maar die zien jullie zo wel :)

    Uiteindelijk waren we rond 10 uur 's avonds weer terug in Zeeland, was goed mee te leven dus. Gesloopt, maar voldaan!


    Maargoed, genoeg saaie tekst, foto's!
    Ze zijn in mijn ogen niet allemaal even goed gelukt.. Kwestie van nog te weinig geoefend met deze lens, focusinstellingen die verkeerd stonden, genoeg verbeterpuntjes dus :P

    Voorbeeldjes:
    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding



    Afbeelding

    Hier de rest van de foto's: http://photobucket.com/automaxxstreetpower2012


    En eventueel hierrrr het Facebook album. Tag jezelf of bekenden gerust! :)
    Avatar gebruiker
    Al-X
    D17 Poster
     
    Berichten: 200
    Geregistreerd: za 25 jun 2011, 12:46
    Woonplaats: Goes, ZLD, NL
    my honda: EK B16turbo
    Advertenties:


    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten