Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

Praat hier na over meetings

Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

Berichtdoor Connix » di 18 okt 2011, 16:37

Net thuis van een natte naar toch droge, koude dag. Schoon wagens zien rijden, spijtig genoeg ook zotten die met kindere zelfs zich niet inhouden op een spekglad circuit. veel kere de security de baan op zien rijden, paar keer stilgelegd vanwege accidenten of grindbakjes. Ondanks die puntjes was hettoch weer een toffe dag zowel voor de rijders als voor de kinderen denkik. Jersey ook ne dikke merci voor mijn eerste circuitervaring ;) was zeer plezant tijdens vrij rijden :D

foto's volgen strax ;)
Afbeelding
Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
Afbeelding
Avatar gebruiker
Connix
HCB Veteraan
 
Berichten: 3874
Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
Woonplaats: Schaffen
my honda: Civic EP2
Advertenties:



  • Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor mariow » di 18 okt 2011, 16:39

    Het was weer mooi dagje met een toch wel mooie opkomst van op HCB! :goed:
    ondanks het koude en natte weer toch best goed geweest vandaag en tegen de late namiddag zelfs droog op het circuit
    ook vielen dank aan Matsuchi voor het ritje ;)
    Avatar gebruiker
    mariow
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: wo 18 mei 2011, 21:13
    Woonplaats: Vlaams-Brabant, België
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor Massi » di 18 okt 2011, 16:48

    kwou nog afkome aan gezien den evo nu trug is en moest gerodeert worde, MAAR ik hem tot 11u in die kotsende regen moete werke en khem me warm me men luie klote voor de stoof gezet ze :mrgreen:
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor mariow » di 18 okt 2011, 16:51

    Massi schreef:kwou nog afkome aan gezien den evo nu trug is en moest gerodeert worde, MAAR ik hem tot 11u in die kotsende regen moete werke en khem me warm me men luie klote voor de stoof gezet ze :mrgreen:

    ik heb wel vn Half 8 deze morgen daar in die kou en regen gestaan massi :D
    Avatar gebruiker
    mariow
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: wo 18 mei 2011, 21:13
    Woonplaats: Vlaams-Brabant, België
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor Massi » di 18 okt 2011, 16:55

    mariow schreef:
    Massi schreef:kwou nog afkome aan gezien den evo nu trug is en moest gerodeert worde, MAAR ik hem tot 11u in die kotsende regen moete werke en khem me warm me men luie klote voor de stoof gezet ze :mrgreen:

    ik heb wel vn Half 8 deze morgen daar in die kou en regen gestaan massi :D


    ik ston van 7 tot 11 in kapelle er in en mene collega kwam zegge we na huis dan maar ginge :lol: eens ik dan de warme stoof zien en voel, krijgde me daar nimee weg ze :lol:
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor Nasty » di 18 okt 2011, 16:58

    Ik vind het wel knap van onze Honda-boys. Die Porsche, Bmw en Mercedes met accidenten, terwijl ze ESP hebben. Honda heeft niks van dat, en geen enkel accident :goed:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor who_carez » di 18 okt 2011, 17:04

    Als ge der dan vanuit gaat da ge veel later, of gewoon ni moet remme en denkt da uw elektronische vriendjes u wel op de baan zulle houde denkt ge verkeerd he :)
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor wesley_ej2 » di 18 okt 2011, 17:08

    ik ben ook weer thuis. hele leuke dag gehad, volgend jaar zeker weer! Ik heb toch veel rondjes gereden, Alles was top geregeld! In de 2e sessie met de kinderen helaas een foutje gemaakt waardoor ik in de slip raakte, na 2 keer te hebben gecorrigeerd achter elkaar wou de achterkant toch niet echt mijn lijn volgen en gooide heb om. In eerste instantie op de baan gehouden maar wou hem meteen weer goed om doordraaien en belande met mijn voorwielen in het grind. niets ernstigs gelukkig. Het meisje wat in de auto zat was aan het lachen en wou nog een rondje haha. door dat ik achteruit eruit werd getrokken is de plastic bodemplaat los gekomen en onder de voorbumper door gegaan dit even terug geduwd en met een schrapende plaat de ronde rustig afgereden en meteen gestopt met de taxi ritjes, om de plaat vast te hangen. later wel nog lekker in de vrijrijden sessie meekunnen doen toen de baan weer droog begon te worden :). Ook aantal personen achter de forum namen gesproken. kort om was zeer gezellig!!
    wesley_ej2
    Dax rookie
     
    Berichten: 10
    Geregistreerd: do 08 sep 2011, 21:07
    my honda: Honda civic EJ2
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor mariow » di 18 okt 2011, 17:28

    wesley_ej2 schreef:ik ben ook weer thuis. hele leuke dag gehad, volgend jaar zeker weer! Ik heb toch veel rondjes gereden, Alles was top geregeld! In de 2e sessie met de kinderen helaas een foutje gemaakt waardoor ik in de slip raakte, na 2 keer te hebben gecorrigeerd achter elkaar wou de achterkant toch niet echt mijn lijn volgen en gooide heb om. In eerste instantie op de baan gehouden maar wou hem meteen weer goed om doordraaien en belande met mijn voorwielen in het grind. niets ernstigs gelukkig. Het meisje wat in de auto zat was aan het lachen en wou nog een rondje haha. door dat ik achteruit eruit werd getrokken is de plastic bodemplaat los gekomen en onder de voorbumper door gegaan dit even terug geduwd en met een schrapende plaat de ronde rustig afgereden en meteen gestopt met de taxi ritjes, om de plaat vast te hangen. later wel nog lekker in de vrijrijden sessie meekunnen doen toen de baan weer droog begon te worden :). Ook aantal personen achter de forum namen gesproken. kort om was zeer gezellig!!

    Ja dat hadden we gehoord dat er even iet schuurde, gelukkig niets ergs dus :goed:
    wel cool kind dan haha voor hetzelfde begon ze te janken :P
    Avatar gebruiker
    mariow
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: wo 18 mei 2011, 21:13
    Woonplaats: Vlaams-Brabant, België
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor Goosse » di 18 okt 2011, 17:58

    ook terug. 'k vond het wel tof van de organisatie dat Honda Club Belgium volledige voorrang heeft gekregen bij het verdelen van de transponders. Tijdens het rijden zelf was het wel goed uitkijken met het spekgladde wegdek, en een paar chauffeurs die duidelijk totaal geen ervaring hadden (zoals een bepaalde zwarte BMW M5). In de namiddag redelijk snel een zwarte vlag gekregen voor teveel Db's. Raar eigenlijk, in deze setup heb ik dit jaar al enkele trackdays gedaan, en daar heb ik het nog nooit mee gemaakt.
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor Jersey » di 18 okt 2011, 18:01

    Ben er ook trug geraakt, hehe. Twas indd een toffe ervaring. Spijtig van het weer, maar langs de andere kant heb ik ook eens de regen kunnen testen.. En dus ook wel eens weggeschoven, maar gelukkig geen brokken.. We hebbe die kinderen daar ne schonen dag laten meemaken, en wijzelf hebben er ook van genoten :goed: Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
    Kan niet wachten op de foto's :)
    @ connix, das graag gedaan man ;)
    Avatar gebruiker
    Jersey
    B20 Poster
     
    Berichten: 545
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 16:51
    Woonplaats: Vilvoorde
    my honda: Geen
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor mariow » di 18 okt 2011, 18:04

    Jersey schreef:Ben er ook trug geraakt, hehe. Twas indd een toffe ervaring. Spijtig van het weer, maar langs de andere kant heb ik ook eens de regen kunnen testen.. En dus ook wel eens weggeschoven, maar gelukkig geen brokken.. We hebbe die kinderen daar ne schonen dag laten meemaken, en wijzelf hebben er ook van genoten :goed: Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
    Kan niet wachten op de foto's :)
    @ connix, das graag gedaan man ;)

    alleen spijtig van de laatste (silencer loze) Rit
    die niet is doorgegaan haha :P
    denk niet dat ze u der zouden afgesmeten hebben ze :lol:
    Avatar gebruiker
    mariow
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: wo 18 mei 2011, 21:13
    Woonplaats: Vlaams-Brabant, België
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor Jersey » di 18 okt 2011, 18:08

    mariow schreef:
    Jersey schreef:Ben er ook trug geraakt, hehe. Twas indd een toffe ervaring. Spijtig van het weer, maar langs de andere kant heb ik ook eens de regen kunnen testen.. En dus ook wel eens weggeschoven, maar gelukkig geen brokken.. We hebbe die kinderen daar ne schonen dag laten meemaken, en wijzelf hebben er ook van genoten :goed: Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
    Kan niet wachten op de foto's :)
    @ connix, das graag gedaan man ;)

    alleen spijtig van de laatste (silencer loze) Rit
    die niet is doorgegaan haha :P
    denk niet dat ze u der zouden afgesmeten hebben ze :lol:

    Tjah, ik denk dak maar den eerste bocht had moete pakke of twas van da :lol:
    Avatar gebruiker
    Jersey
    B20 Poster
     
    Berichten: 545
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 16:51
    Woonplaats: Vilvoorde
    my honda: Geen
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor mariow » di 18 okt 2011, 18:13

    Jersey schreef:
    mariow schreef:alleen spijtig van de laatste (silencer loze) Rit
    die niet is doorgegaan haha :P
    denk niet dat ze u der zouden afgesmeten hebben ze :lol:

    Tjah, ik denk dak maar den eerste bocht had moete pakke of twas van da :lol:

    Ge had zoizo 2 rondes kunne rijde ze :D
    tis pas Na den eerste da ge het ziet he die zwarte vlag :D
    Avatar gebruiker
    mariow
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: wo 18 mei 2011, 21:13
    Woonplaats: Vlaams-Brabant, België
    Advertenties:

    Re: Vroemdag '11 18 Oktober circuit Zolder

    Berichtdoor Pink Danny » di 18 okt 2011, 18:15

    Ik heb me ook goe geamuseerd , al heb de nsx ni durven riskeren op die gladde baan. Ik heb er geen spijt van dat er weer ne schadevrije nsx in de garage staat voor de mooiere dagen die eraankomen. 8-)

    Vrijrijden met teg-art was fenomenaal. :mrgreen: :mrgreen: Man gij gaat hard... :party: :party:

    Geef mij nen integra met 10 pk meer en dezelfde banden , dan volg ik u nog ni man. You've got balls.

    Super bedankt davy. :goed:

    Veel slippers gezien , en gelukkig ni teveel honda's. Enkel ne rode sol , en den jersey wel eens gek zien doen aan de eerste chicane voor de sacramentsheuvel. :D :D De rest allemaal german cars. :har: En vooral de RWD's dan. ;)

    Benieuwd naar pic's en filmkes...

    Volgend jaar schrijf ik in met nen ee8 denk ik zenne , als't elk jaar moet regenen daar.
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast