hondafest Venlo

Praat hier na over meetings

hondafest Venlo

Berichtdoor xXxFenixXx » zo 09 jun 2013, 20:05

Ik vond het een leuke meeting. Veel gezien wat je soms nooit ziet. Ik wist niet dat er zoveel S2000 waren :D
Een paar ideeën op wat ik zou nog allemaal willen doen aan mijn 2 wagen.

Het was wel veel wind maar het zonnetje maakte veel goed :)

alleen 1 klein min puntje was de parking. Vond het beetje raar in mekaar zitten.

En merci aan mijn groepje dat van limburg kwam was een fijn ritje ^^
Avatar gebruiker
xXxFenixXx
B20 Poster
 
Berichten: 515
Geregistreerd: ma 01 aug 2011, 09:00
my honda: Civic FN4 en fn2
Advertenties:



  • Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor kriz » zo 09 jun 2013, 20:27

    Was idd leuk en veel wind :-) En de ronny nog eens gezien, was lang geleden.
    Het ritje was ook leuk vooral de tunnels :-)
    Civic Type R FN2 Milano Red, CRX EE8 Celestial Blue Pearl
    Avatar gebruiker
    kriz
    B18 Poster
     
    Berichten: 493
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:40
    Woonplaats: landen, vl brabant
    my honda: FN2 Type R, CRX EE8
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor dont_panic » zo 09 jun 2013, 20:43

    Hier een paar foto's van mijn kant, like aub allemaal meteen de pagina even, en als u iemand kent wilt u die dan taggen. THANX! :like:

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.136611603206929.1073741829.131087147092708&type=1
    dont_panic
    Dax rookie
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: zo 09 jun 2013, 20:40
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor Lange » zo 09 jun 2013, 21:11

    Ben er even geweest, vond het allemaal knap materiaal wat er stond!
    een minpuntje wat ik kan vinden is de prijs van bezoeker: 12euro & 5euro voor te parkeren op dat grasveldje.. totaal 17 euro :)
    Afbeelding
    Honda Civic Ej9 1.4iS VTEC
    Avatar gebruiker
    Lange
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1034
    Geregistreerd: zo 02 jan 2011, 21:54
    Woonplaats: bree
    my honda: Civic HB Ej9 '97
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor ThomasDW007 » zo 09 jun 2013, 21:25

    Lange schreef:Ben er even geweest, vond het allemaal knap materiaal wat er stond!
    een minpuntje wat ik kan vinden is de prijs van bezoeker: 12euro & 5euro voor te parkeren op dat grasveldje.. totaal 17 euro :)


    dafuq?
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor vince_ek9 » zo 09 jun 2013, 21:42

    Idd, ik en mn vriendin, als bezoekers + parking = 29 euro. Vond ik er wa over.
    Maar al bij al wel tof. :-)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor jordicivic » zo 09 jun 2013, 22:23

    Net voor het inrijden van het industriepark, 2 honda's op elkaar gebotst, is mijn auto niet maar vond het heel erg voor deze mensen. Slecht begin van de dag.

    Ik vond het een leuk event maar meer ook niet, ik had er meer van verwacht.
    De auto's waren top uiteraard, toch enkele hele speciale modellen gezien.

    Toch raar als je met een CR-V binnenrijd en iemand niet eens weet dat het een honda is? :shock:

    de inkomprijs is gewoon te duur per persoon, vraag dan 12 euro per auto ofzo. Of zet u binnen gelijk ik, merci Fenix!
    geen gadgets bij de inkom als je binnenrijd, normaal krijg je toch steeds een zakje met wat prullen?
    Honda only is Honda only, spijtig voor alle toffe gasten en meiden die met iets anders rijden maar persoonlijk
    vindt ik het niet fijn wanneer ik plots een bmw tegenkom op een Honda Only event. die paar verdwaalde jappen ertussen kon ik dan nog enigzins mee leven. Hier is misschien een reden voor? Iemand van de organisatie ofzo?

    5 euro voor de parking bovenop de inkomprijs per persoon is gewoon :nee:

    zo veel s2000 dat er stonden :zot: nsx en retro corner was echt fijn. Ben echt verschoten van sommige wagens tijdens de "time attack", nice performance guys :goed: Maar de topper van de dag vond ik echt wel die duitser met zijn T360 als ik juist ben? wat een geil ding was dat samen met de Beat van Dickie CRX. zeldzaam

    volgende keer zal ik er dus weer zijn en brengen we nog wat vrienden mee.
    civic EP2 BAR '05
    civic EP1 '02
    Stream RN1 '02

    mijn thuis is waar mijn honda staat
    jordicivic
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: zo 04 dec 2011, 01:32
    Woonplaats: Moerbeke-Waas
    my honda: EP1 en EP2 BAR
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor CCX007 » zo 09 jun 2013, 22:40

    vond het zeer geslaagd, had er ook meer van verwacht maar slecht vond k t zeker ni... schoon gerief gezien ook en die hollanders met turbo allemaal :zot:
    de weg naar huis was ook heel plezant met lionel en dan nog paar itr's gepasseerd, geen idee wie da waren...
    CCX007
    B20 Poster
     
    Berichten: 558
    Geregistreerd: wo 12 jan 2011, 21:19
    Woonplaats: Bertem (Leuven)
    my honda: Eg Coupe
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor VRX » zo 09 jun 2013, 22:42

    Afgaande op de professioneel uitziende website had ik toch véél meer verwacht van de organisatie...je werd een beetje aan je lot overgelaten bij het binnenrijden...
    Prijs was ook belachelijk hoog, maar al bij al nog een toffe dag gehad
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor falz » ma 10 jun 2013, 08:07

    't was best een goeie meeting, bezoekersparking en inkom is idd wa aan de dure kant, met paddockkaart viel het nog wel mee, nog best veel voor een meeting maar 't gaat nog.

    Net voor wij weg reden kwam Alyssa nog even wat feedback vragen over hoe het ging enz enz en ook wat uitleg geven op de minpuntjes.

    het parkeren was idd nogal slecht geregeld, de parking was onoverzichtelijk en er is niet echt geholpen bij het parkeren, er werd enkel gezegd waar je ongeveer moest staan en dan moest je maar zien :p

    Maar het feit dat het wat moelijk parkeren was, bv clubs/groepen die op andere clubs hun deel stonden etc etc lag vooral aan het feit dat er vaak clubs waren die 10 wagens aanmelden en dan aan de inkom effe vertellen dat die en die en die nog meegereden is en uiteindelijk met 30 wagens waren en allemaal natuurlijk een vrij af te drukken paddockkaart bijhadden.. zo was er eigenlijk een plaatsgebrek ontstaan en als er dan ergens een club met 20 wagens samen stond, dan is het nogal lastig om te gaan zeggen tegen die club dat ze in volle 'parkeerspits' even al hun wagens moeten verzetten omdat er een club van 3 wagens daar normaal moet staan etc etc.

    ook is het de eerste keer dat het georganiseerd wordt op die locatie, dus naar mijn mening viel het al bij al nog goed mee.

    er was ook gezegd aan de organisatie dat die vliegstrip maar 2x 1 uurtje ging opengesteld worden voor de vliegtuigjes, maar achteraf kregen ze te horen dat die heel de dag ging open zijn. Iedereen weet ook wel dat er véél bij komt kijken om zo'n evenement ineen te steken en zo'n 1ste keer is altijd om van te leren wat er beter kan of anders moet.

    de "wet track experience" zou naar mijn mening wel mogen weggelaten worden ter voordele van meer parkeerplaats, de handling track was wel tof om eens te zien..

    ook zou het intressant zijn moest de airstrip afgezet worden en een legale sprint georganiseerd worden dan zou er ongetwijfeld nog meer volk op afkomen.

    al bij al wel een geslaagde meeting, ook niet al te ver rijden :D
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1393
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 08:29
    Woonplaats: Herentals / Beerse
    my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor Lionel » ma 10 jun 2013, 08:18

    Heel leuke meet, veel deftig materiaal gezien vooral bij de Duitsers.
    Het parkeren was een absolute chaos en de prijs was correct. Zo'n veldje afhuren zal ook niet gratis zijn.

    tip: Volgende keer personaliseer je de padock kaart met de nummerplaat van de persoon :)
    Afbeelding
    FOTO'S VAN UW WAGEN?
    FB Likehttps://www.facebook.com/originalframe
    Avatar gebruiker
    Lionel
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1639
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:08
    Woonplaats: Vl-Brabant
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor JDM-civic » ma 10 jun 2013, 08:33

    Geslaagde meet maar wel prijzig idd.. Het niveau lag over het algemeen hoog. Toch ook een roestbak gezien (letterlijk :d ) al bij al een leuke dag geweest.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    JDM-civic
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1065
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 15:12
    Woonplaats: limburg, maaseik
    my honda: CL9 & CRX 1.6 VT
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor xXxFenixXx » ma 10 jun 2013, 09:06

    Lionel schreef:Heel leuke meet, veel deftig materiaal gezien vooral bij de Duitsers.
    Het parkeren was een absolute chaos en de prijs was correct. Zo'n veldje afhuren zal ook niet gratis zijn.

    tip: Volgende keer personaliseer je de padock kaart met de nummerplaat van de persoon :)


    Hoe ga je dat doen als je in club verband zit die paddockkaarten ??
    Avatar gebruiker
    xXxFenixXx
    B20 Poster
     
    Berichten: 515
    Geregistreerd: ma 01 aug 2011, 09:00
    my honda: Civic FN4 en fn2
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor thomy985 » ma 10 jun 2013, 09:16

    xXxFenixXx schreef:
    Lionel schreef:Heel leuke meet, veel deftig materiaal gezien vooral bij de Duitsers.
    Het parkeren was een absolute chaos en de prijs was correct. Zo'n veldje afhuren zal ook niet gratis zijn.

    tip: Volgende keer personaliseer je de padock kaart met de nummerplaat van de persoon :)


    Hoe ga je dat doen als je in club verband zit die paddockkaarten ??


    Of doe het zoals met de itr area, gewoon mailen om u in te schrijven en dan krijgde u paddockkaart terug gemaild.
    thomy985
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: ma 10 jan 2011, 19:51
    Woonplaats: Olen
    my honda: accord & ITR
    Advertenties:

    Re: hondafest Venlo

    Berichtdoor xXxFenixXx » ma 10 jun 2013, 12:06

    dan moet je nog iedereen apart doen
    Avatar gebruiker
    xXxFenixXx
    B20 Poster
     
    Berichten: 515
    Geregistreerd: ma 01 aug 2011, 09:00
    my honda: Civic FN4 en fn2
    Advertenties:

    Volgende

    Keer terug naar After Meetings

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten