Pagina 1 van 1

wangan warriors 23/11

BerichtGeplaatst: do 20 nov 2014, 10:28
door nkm
zondag is het wangan warriors
wie van hier gaat?
Afbeelding

Re: wangan warriors 23/11

BerichtGeplaatst: do 20 nov 2014, 19:54
door Leplatje
Nog aant twijfelen, zal wat van het weer afhangen denk ik.

Aan de Krefel in Erpe-Mere spreken er nog een paar af van een ander forum om 12u15.
Als ik ga rij ik eerst naar ginder ook :)

Re: wangan warriors 23/11

BerichtGeplaatst: do 20 nov 2014, 20:24
door nkm
dat zou voor mij om zijn. ik vertrek vanuit Kampenhout

Re: wangan warriors 23/11

BerichtGeplaatst: do 20 nov 2014, 22:58
door Ronny
Waarschijnlijk ook aanwezig .
Altijd wel de moeite die wangan warriors meetings .
Volk dat van regio Heist o/d Berg , Herentals naar daar gaat ?