$1 schreef:$2a, onze afvallige hee 'belangrijkere' dinge te doen...
Kzal er is een lepke mee doen, proberen om op andere gedachten te brengen :p

$1 schreef:$2a, onze afvallige hee 'belangrijkere' dinge te doen...

$1 schreef:$2ijn schoonfamilie jamoet gvd mee naar "een" pretpark met heel men schoonfamilie
en ik wil liever terrasje doen met pintjes
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ijn schoonfamilie jamoet gvd mee naar "een" pretpark met heel men schoonfamilie
en ik wil liever terrasje doen met pintjes
Pretpark is ni tot savonds laat hekomen u desnoods wel ontvoeren :p moet wel lukken met de honda bende
$1 schreef:$2a klinkt keispannend...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast