Wintermeeting @ Restaurant de Moerse Bossen te Klein Zundert

Welke meetings zijn er? waar? wanneer? kom het hier te weten!

Re: Wintermeeting @ Restaurant de Moerse Bossen te Klein Zun

Berichtdoor Lycan » za 07 jan 2012, 19:01

Ik wil bij deze alle HCB leden bedanken die gekomen zijn vanmiddag :goed: alhoewel ik denk dat Pink Danny de enige van HCB was vanmiddag :teehee: maar goed, de beste man bracht wel 2 hele ... wat zeg ik ... superubermegadikke Honda's mee :goed: bedankt daarvoor in ieder geval Danny :goed: want ik denk dat bijna iedereen stond te dromen bij je NSX :mrgreen:

Enne, mochten er nog meer HCB leden geweest zijn, jullie ook bedankt dat jullie zijn gekomen he :goed: ik heb jullie dan helaas alleen niet meer persoonlijk gesproken :(

Marc en ik vonden de meeting in ieder geval een groot succes! :goed: deze opkomst (toch minimaal 40 auto's) hadden we echt niet verwacht :) volgend jaar organiseren we in ieder geval weer zo'n meeting als vandaag, wederom in de winter en waarschijnlijk weer op dezelfde locatie ;)

De fotoshoot is vandaag helaas niks geworden :( we gaan dus proberen te leren van onze fouten en het volgend jaar wel op orde proberen te hebben :goed:

De foto's die wel zijn genomen zullen binnen een paar dagen verschijnen in dit topic ... of is het gebruikelijk dat ik een nieuw topic aanmaak in aftertalk?
Mijn welkomstopic: viewtopic.php?f=6&t=5936

Afbeelding
Lycan
D16 Poster

my honda: Civic Coupe EM2
Advertenties:

• Re: Wintermeeting @ Restaurant de Moerse Bossen te Klein Zun

Berichtdoor Pink Danny » za 07 jan 2012, 19:14

Ik ben graag gekomen Lycan , normaal beginnen we steeds een nieuw topic bij de aftertalk ja , de meeting was gezellig . Lekker dichtbij voor mij , we zijn dan na de meeting maar meteen wat wezen shoppen bij de Albert Hein. Ook daar hadden ze nog nooit een nsx gezien denk ik. 8-)
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Pink Danny
    Moderator

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor Lycan » za 07 jan 2012, 19:30

$1 schreef:$2k ben graag gekomen Lycan , normaal beginnen we steeds een nieuw topic bij de aftertalk ja , de meeting was gezellig . Lekker dichtbij voor mij , we zijn dan na de meeting maar meteen wat wezen shoppen bij de Albert Hein. Ook daar hadden ze nog nooit een nsx gezien denk ik. 8-)

Dan hoop ik dat je er de volgende keer ook zeker weer bij bent :goed:

Enne is goed, zodra ik van iedereen de foto's heb ontvangen zal ik een nieuw topic aanmaken in aftertalk ;)

Wel grappig dat je naderhand nog boodschappen bent wiste doen bij de AH :teehee: daar zullen ze mensen helemaal wel op hebben gekeken (en hebben gedroomd) :teehee:
    Mijn welkomstopic: viewtopic.php?f=6&t=5936

Afbeelding
    Lycan
    D16 Poster

my honda: Civic Coupe EM2
    Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » za 07 jan 2012, 19:39

in belgie gaan er wel AH's komen zeggen ze , maar zolang ze er niet zijn moeten we effe de grens over hé. :goed:
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor Keybus » zo 08 jan 2012, 02:01

$1 schreef:$2n belgie gaan er wel AH's komen zeggen ze , maar zolang ze er niet zijn moeten we effe de grens over hé. :goed:

In Brasschaat zit er al ene :) ben spijtig genoeg vandaag niet kunnen komen , was zo dicht bij de deur.. Maargoed, volgend jaar dan maar!
    Keybus
    H23 Poster

my honda: CL7
    Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » zo 08 jan 2012, 08:27

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2n belgie gaan er wel AH's komen zeggen ze , maar zolang ze er niet zijn moeten we effe de grens over hé. :goed:

In Brasschaat zit er al ene :) ben spijtig genoeg vandaag niet kunnen komen , was zo dicht bij de deur.. Maargoed, volgend jaar dan maar!

Geweldig , ik moet vandaag nog ne crx gaan halen in brasschaat. :mrgreen:
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor Simone » di 10 jan 2012, 20:51

Afbeelding
    Simone
    B18 Poster

my honda: Civic EG4
    Advertenties:

Vorige